Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
Som topic. Ingen vill höra erat skryt om löner eller förmåner, på erat moderna västvärlds slaveri.
Ni är löneslavar, och era chefer kör med er hur dom vill medan ni ler och tar den i 2:an.
Har hört på tok för många löneslavar skryta nu, och känner att någon måste sätta ner foten och visa vad folk i smyg tänker och tycker om det - rent generellt.
Kan inte på NÅGOT sätt se varför man skulle vilja skryta om att vara en löneslav, själv undviker jag ämnet och pratar tyst om det. Och jag är en i löneslavs armen, och SKÄMS för det.
Brudarna går igång på kokainbaroner, helikopter-rånare och möjligtvis spektakulära idrottsmän och artister.
Ja, det är så sexigt med kriminella, empatistörda och värdelösa avskum att jag blir alldeles våt.
Alla chefer är inte svin som kör med sina anställda, alla anställda är inte slavar på sina jobb utan kan ha jobb med mycket självständighet, flexibilitet och inflytande på sin situation.
Nu är det väl ganska uppenbart att poängen med tråden var att trolla, så förhoppningsvis hamnar den i papperskorgen ganska fort.