• 1
  • 2
2013-03-30, 05:23
Medlem
TheBurdens avatar
Det är fortfarande bara dockor. Sedan så är det väl bättre att pedofiler leker av sig på en docka än ger sig på barn? Kan kanske fungera lite förebyggande.

Sedan så verkar det vara väldigt typisk Japaner att sälja leksaker och annat för pedofiler och hebefiler. Finns allt möjligt skit för pedofiler och hebefiler i Japan.

Själv så tycker jag att dessa dockor är lite som småflickor i manga/anime. Det är inte på riktigt och det är inga riktiga barn inblandade. Så jag ser inga problem med försäljningen/utformningen av dem. Moraliskt är det väl kanske tvivelaktigt, men inte lagmässigt, enligt mig.
Senast redigerad av TheBurden 2013-03-30 kl. 05:42.
Citera
2013-03-30, 17:32
Medlem
Ok, visst är det bättre att de försöker ha sex med en "barndocka" men det mest ultimata måste väl vara om det tas fram robotar som man kan ha sex med, som rör sig och pratar. Då kan det tas fram robotar även för dem som gillar tjejer i 11-12 årsåldern, som de kan övertala att ha sex med.
Citera
2013-04-08, 08:17
Medlem
Jag tror jag ska bli dörrförsäljare på dessa.

"Godmorgon min herre! Får jag låna din tid litegrann till att kolla på dessa fantastiska japanska dockor jag säljer? Här har du en thaländsk ladyboy som är 11 år, han heter Tim! Han kan ta den både i munnen och i baken hehe! Nähä inte det? Men då kanske min gode herre är intresserad av lilla Yokima, kolla så sockersöt hon är, i sin katolska svartvita klänning!
Nähä du är inte intresserad men då tackar jag för mig så ska jag gå vidare nu! Ha en trevlig helg!"
Citera
2013-08-10, 15:57
Medlem
Jag vet inte...som jag kan se det finns det olika synsätt när det gäller barndockor och i förlängningen då robotar som ska likna barn i 11-12 års åldern (som exempel). Fördelen är att detta kan "ersätta" barn och kanske minska antalet barn som råkar ut för övergrepp. Nackdelen är kanske att detta på något sätt kommer att "legitimera" övergrepp på barn även om det i detta fall bara rör sig om dockor/robotar....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in