2013-03-27, 11:07
Medlem
Bukfetmas avatar
Ja!

Hej Basalorum!

Ja!

Om man har ett konstigt namn som Lukas Podolski kan man förknippa det med en iPod. Eller hur? Hej Basalorum! Så här:

Ja!

Lukas Podolski lyssnade på en podcast på sin iPod. Eller hur? Hej Basalorum!

Ja!
Citera
2014-12-26, 22:40
Medlem
Bukfetmas avatar
Ja!

Jag kom på ett iPod-skämt till. Hej Basalorum!

Ja!

Om man går runt i tätorten med en iPod så kan man missa att det står ett podium i vägen, så att man slår i stortån och får podager.

Ja! Hej Basalorum!

SAOL:
podi|um [po´-] substantiv podiet podier • upphöjning, avsats, estrad
pod|ager [-a´-] substantiv -n • gikt i stortåled

Ja! Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen.
Citera
2014-12-28, 18:29
Medlem
Bukfetmas avatar
Ja!

Frågor på det?

Ja! Hej Basalorum!

Nu kom jag på en till: Lantmätaren gick runt i Medelpod med sin iPod och lyssnade på P.O.D. med sin tripod där han monterat sin geodetiska utrustning. Lantmätaren var från Kungshamn.

Ja! Hej Basalorum!
Citera
2014-12-28, 21:23
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykohatred
Ja?

Kom in i matchen för helvete! Hej Basalorum! Vad är du för slags person egentligen? Du borde fråga dig om du verkligen passar in här. Kan du inte svara ordentligt så kan du lika gärna låta bli att svara. Jolly Bob från Aberdeen.

Ja!

Jag kom på ett till iPod-skämt. Det handlar om den fiktiva iPod-apparaten "hörPod". Alltså att namnet refererar till en apparat som man kan lyssna på olika saker på. Eller hur? Hej Basalorum! Så här går skämtet: Stefan Löfven-Batra gick på stranden i Hörby och lyssnade på vågornas fasansfulla väsen och dån. Då upptäckte Stefan att han befann sig i Höör och inte i Hörby. Vågorna han hade hört kom från en GIF-fil som han hade lyssnat på i sin hörPod. Hej Basalorum!

Ja! Hej Basalorum!
Citera
2014-12-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukfetma
Ja?

Kom in i matchen för helvete! Hej Basalorum! Vad är du för slags person egentligen? Du borde fråga dig om du verkligen passar in här. Kan du inte svara ordentligt så kan du lika gärna låta bli att svara. Jolly Bob från Aberdeen.

Ja!

Jag kom på ett till iPod-skämt. Det handlar om den fiktiva iPod-apparaten "hörPod". Alltså att namnet refererar till en apparat som man kan lyssna på olika saker på. Eller hur? Hej Basalorum! Så här går skämtet: Stefan Löfven-Batra gick på stranden i Hörby och lyssnade på vågornas fasansfulla väsen och dån. Då upptäckte Stefan att han befann sig i Höör och inte i Hörby. Vågorna han hade hört kom från en GIF-fil som han hade lyssnat på i sin hörPod. Hej Basalorum!

Ja! Hej Basalorum!

Du lämnar mig mållös.

Vad sa den ena iPoden till den andra då dessa gick över vägen? Kom du trassel så går vi och kör en Pod!
Citera
2014-12-28, 22:23
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Du lämnar mig mållös.

Vad sa den ena iPoden till den andra då dessa gick över vägen? Kom du trassel så går vi och kör en Pod!
Ja?

Ja, precis sådär ska det vara! Håller du inte med om det? Hej Basalorum! Du har begripit vad iPod-skämtet handlar om. Det är så in i bomben roligt. Ska vi säga så? Jolly Bob från Aberdeen!

Ja! Hej Basalorum!

Kom in i matchen för helvete!

Ja!
Citera
2014-12-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukfetma
Ja?

Ja, precis sådär ska det vara! Håller du inte med om det? Hej Basalorum! Du har begripit vad iPod-skämtet handlar om. Det är så in i bomben roligt. Ska vi säga så? Jolly Bob från Aberdeen!

Ja! Hej Basalorum!

Kom in i matchen för helvete!

Ja!

Jag är inne i matchen och matchen är inne i mig!

Nu tar jag och stänger av min Ipod!
Citera
2014-12-30, 20:48
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Jag är inne i matchen och matchen är inne i mig!

Nu tar jag och stänger av min Ipod!
Ja!

Så ska det låta! Håller du inte med om det? Du är en riktig god människa. Jag håller av dig väldigt mycket, och vill att du blir min vän på Facebook. Du förstår dig på min typ av humor, vilket jag tackar dig för. Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen.

Ja! Hej Basalorum!

Nu ska du få ett till iPod-skämt av mig på engelska: The two womens walked togeather to the operahouse on Regent Street. One of them haid a iPod in shes pocket. (Eller hur?) The other woman stepped on the street. She was an podestrian! ("Podestrian" är en ordlek på det engelska ordet pedestrian som betyder fotgängare). Ska vi säga så?

Ja! Hej Basalorum!
Citera
2015-01-01, 02:51
Medlem
Bukfetmas avatar
Ja!

Världens kortaste iPod-skämt: Hej Podalorum!

Ja!

Eller hur? Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen. Håller ni inte med om det?

Ja! Hej Basalorum!
Citera
2015-01-04, 18:00
Medlem
Bukfetmas avatar
Ja!

Jag kom på ett nytt iPod-skämt! Hej Basalorum! Så här går det: Moses gick på gatan och lyssnade på sin iPod i sina lurar. Då blev han trött och tog sig en lur bakom ett cykelställ. Ska vi säga så?

Ja! Hej Basalorum! Jolly Bob från Aberdeen.
Citera
2015-03-23, 00:29
Medlem
inofficiells avatar
Nu ger även jag in mig i matchen.

Ja!
Hej basalorum.

Varför gick ipoden över vägen? För att palla äpplen!!!1!1

Hej basalorum!
Ja!
Jolly Bob från Aberdeen.
Ska vi säga så?
Nej...
Citera
2015-12-06, 21:18
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inofficiell
Nu ger även jag in mig i matchen.

Ja!
Hej basalorum.

Varför gick ipoden över vägen? För att palla äpplen!!!1!1

Hej basalorum!
Ja!
Jolly Bob från Aberdeen.
Ska vi säga så?
Nej...
Ja!

Jag förstår inte vad Macintosh iPod har med äpplen att göra. Eller hur? Jag har pratat med min granne, och vi har tittat i hans korsordslexikon, men vi kan inte lista ut sambandet mellan äpplen och Macintosh iPad. Kom in i matchen för helvete! Jolly Bob från Aberdeen.

Ja! Hej Basalorum!

Man kan ändra ditt skämt så att det rimmar och blir roligt. Ska vi säga så? Hej Basalorum: Varför gick Macintosh iPoden över vägen? För att palla podatis! Eller hur? (podatis = potatis) Jolly Bob från Aberdeen.

Ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in