Den stödjer vad jag vet alla de svenska bankerna, jag har bara kopplat swedbank mot det.
Har kikat runt lite när det gäller banksäkerthet och hittade detta
https://www.flashback.org/t544660
Dvs om man har en e-korts koppling till sitt kort så kan det kanske gå att handla med hjälp av det, jag har inte denna koppling och det går ej att skaffa utan tillgång till min dosa.
Är också bekymrad om säkerheten och har inte hittat något skrivet om qapital någonstans, varken possitivt eller negativt.