Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Men fy fan, att inte kunna stå upp för sig själv måste ju vara hemskt. Vadå, du låter folk spotta på dig lite som de vill eller? Jag skulle aldrig ta att vara någon sorts punchingbag. Hade jag märkt att någon försökte sätta en sådan stämpel på mig, att liksom folk bara kan komma och kasta skit utan att jag kommer göra något, då hade jag blivit extremt förbannad och troligtvis kastat personen till backen med ett antal slag och sparkar i följd.
Liksom, vem fan har rätten till det? Tycker du borde gå till en psykiatriker som kan hjälpa dig för ingen normalt funtad person vill bli behandlad som du. Lätt att säga "men stå upp för dig själv för fan", men jag vet ju inte hur din livssituation ser ut. Dock tycker jag du ska se denna tråden som en varningsklocka. Det har gått för långt, nu får det fan vara nog.
Ja, ungefär så. Det är förjävliga konstigt egentligen men precis så är det.
Får tacka för din input, för även om det är ganska "rakt på" tror jag att det är bra för mig att höra sådant, och precis som du säger är det ju något jag måste ta tag i.
Alltid när jag hamnat i slagsmål är det som om världen blir svartvit och jag tar igen för alla gånger jag som liten sett morsan spöas av sin gubbe - kanske är det ett självförsvar - för jag har liksom ingen gräns när det händer. Vill det sig illa skulle jag nog tyvärr lätt kunna spåra ur och fortsätta slå tills det bara fanns en blodpöl kvar.
Vill dock understryka att jag absolut aldrig skulle klappa på min fru eller något sådant. Hon är min enda räddning här i världen som jag ser det.
Men som du säger är det ett stort problem, och det var därför jag skrev det under forumet
psykiska problem.
Tack för ditt svar, det gör skillnad.