2013-04-04, 01:59
Medlem
WhiteKnuckleRides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
...Reinaldo Dos Santos...

Jag har bett min syster ta reda på första hands-information och framför allt ett namn. Tills dess, tack Skunkjobb, Santos-pajasen är avfärdad.
Citera
2013-04-04, 10:38
Medlem
Om jag skulle få ett brev av någon från Brazilien där det står att någon kommer skjuta massa folk på en liten ö, vad ska man göra åt saken? Sätta upp stängsel och ha konstant bevakning dygnet runt?
Jag har drömt om att hus har rasat, översvämningar, mord och att det brinner i hus.
Ska jag kanske skicka lite brev till polis och brandkår kanske?
Och OM något av det jag drömmer skulle slå in, gör det mig till ett medium? Svar Nej
Citera
2013-04-04, 10:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Om jag skulle få ett brev av någon från Brazilien där det står att någon kommer skjuta massa folk på en liten ö, vad ska man göra åt saken? Sätta upp stängsel och ha konstant bevakning dygnet runt?
Jag har drömt om att hus har rasat, översvämningar, mord och att det brinner i hus.
Ska jag kanske skicka lite brev till polis och brandkår kanske?
Och OM något av det jag drömmer skulle slå in, gör det mig till ett medium? Svar Nej

Men om någon i förväg skickade ett brev med datum, tid, gärningsman, plats etc, och det efteråt gick att fastställa att spåman och gärningsman omöjligt kan ha haft någon kontakt - ja då vore det ju onekligen ganska intressant...
Citera
2013-04-04, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Men om någon i förväg skickade ett brev med datum, tid, gärningsman, plats etc, och det efteråt gick att fastställa att spåman och gärningsman omöjligt kan ha haft någon kontakt - ja då vore det ju onekligen ganska intressant...

Då ja, men hur ofta har det hänt?
Citera
2013-04-04, 11:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Då ja, men hur ofta har det hänt?

Aldrig såklart!
Sen att vissa väljer att tolka flum som spådomar - tänk Nostradamus - säger ju mer om dom som tolkar än själva spådomen...
Citera
2013-04-04, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Aldrig såklart!
Sen att vissa väljer att tolka flum som spådomar - tänk Nostradamus - säger ju mer om dom som tolkar än själva spådomen...

Ja men exakt
Det som gör mig förbannad är att många av dessa medium/spökjägare vet om att det kryllar av svagsinta människor som faktiskt går på deras dravel och betalar stora pengar för att lyssna på coldreading och bara ställa ledande frågor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in