2013-03-25, 18:20
Medlem
WhiteKnuckleRides avatar
Har fått höra rykten som säger att en brasiliansk man ska, via sanndrömmar, ha förutspått Utøya-massakern ett par år i förväg. Han ska även säga att en Tsunami kommer plocka en del av Skandinavien mellan 12-22 November efter ett vulkanutbrott i Atlanten. Någon som känner igen detta?
Citera
2013-03-25, 18:28
Medlem
RolleWests avatar
Utöja - nej

Läste om en dåres kommentarer ,att vågor från Atlanten skulle nå Östersjön.

Tips, köp en atlas.
Citera
2013-03-25, 20:43
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Utöja - nej

Läste om en dåres kommentarer ,att vågor från Atlanten skulle nå Östersjön.

Tips, köp en atlas.

Jag läste på nätet någonstans att hela Norges kustlinje tillhör Skandinavien.
Citera
2013-03-25, 22:06
Medlem
Kobolds avatar
Vilket jävla as som bara lät det hända utan att lyfta ett finger!
Citera
2013-03-25, 23:44
Medlem
WhiteKnuckleRides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold

Han ska tydligen ha skickat ett brev och förvarnat den Norska polisen, ett par ÅR innan det hände.

Jag tycker det låter helt bisarrt, men min kära syster bad mig fråga the almighty Flashback om någon kände igen detta och kanske hade ett namn på den här snubben.
Citera
2013-03-26, 07:25
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteKnuckleRide
Han ska tydligen ha skickat ett brev och förvarnat den Norska polisen, ett par ÅR innan det hände.

Jag tycker det låter helt bisarrt, men min kära syster bad mig fråga the almighty Flashback om någon kände igen detta och kanske hade ett namn på den här snubben.

Oj, han kostade på sig ett brev med utrikesporto och allt! Sen somnade han om, trygg i sin visshet att bollen nu var hos den norska polisen. Vilken jävla skithög till människa.
Citera
2013-03-26, 07:50
Medlem
amilofss avatar
Citat:

Citat:
Oj, han kostade på sig ett brev med utrikesporto och allt! Sen somnade han om, trygg i sin visshet att bollen nu var hos den norska polisen. Vilken jävla skithög till människa.

Vad skulle han mer göra, skicka ett brev till?

Nu vet ju du/alla om tsunamin i november, varför gör du eller andra inget? Kusterna i norge sverige borde ju utrymmas...varför görs inget? Du och alla vet ju om det!

Öppet sinne.
Citera
2013-03-26, 07:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs

Nu vet ju du/alla om tsunamin i november, varför gör du eller andra inget? Kusterna i norge sverige borde ju utrymmas...varför görs inget? Du och alla vet ju om det!

Öppet sinne.

Nu tror ju ingen frisk människa på att det blir en tsunami i Östersjön eller utanför Göteborg i november. Men du borde kanske göra nåt?
Citera
2013-03-26, 08:04
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu tror ju ingen frisk människa på att det blir en tsunami i Östersjön eller utanför Göteborg i november. Men du borde kanske göra nåt?

Det är ju det jag menar. När har någon, myndigheter/samhället reagerat och agerat om en siare påstår någonting?

Öppet sinne.
Citera
2013-03-26, 08:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Det är ju det jag menar. När har någon, myndigheter/samhället reagerat och agerat om en siare påstår någonting?

Öppet sinne.

Ja visst är det skönt att de inte slösar våra skattepengar på sånt! Med tanke på att spådomarna är helt uppåt väggarna i 99,9% av fallen, så hade vi väl fått lägga ner både skola, sjuk- och äldrevården helt annars för att ha råd.
Citera
2013-03-26, 08:38
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja visst är det skönt att de inte slösar våra skattepengar på sånt! Med tanke på att spådomarna är helt uppåt väggarna i 99,9% av fallen, så hade vi väl fått lägga ner både skola, sjuk- och äldrevården helt annars för att ha råd.

Det är det jag säger. Men skeptikern kobold har en annan uppfattning. Det är han jag argumenterar emot.

(Med tanke på alla miljarder till polisen...så borde man kanske förvänta sig lite mer arbete från det hållet)

Öppet sinne.
Citera
2013-03-26, 09:55
Medlem
Kobolds avatar
Citat:

Öppet sinne.
Ja, vad borde man egentligen göra för att förhindra en massaker? Att skicka ett brev gör varken till eller från och två brev är för mycket.

Jag vet inget om någon tsunami. Jag vet att nån typ påstår att det ska komma en tsunami, men det endast är inte tillräckligt för att jag ens ska skicka flaskpost till Poseidon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in