2013-03-26, 22:24
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Ska jag tolka skeptikernas brist på kritik, som att de är överens om att mediumet lyckats mycket bra.

Öppet sinne.

Lite svårt att kommentera innan man har sett det. I motsats till er så nöjer jag mig inte med att säga något bara för att jag vill att det ska vara så...
2013-03-27, 08:02
Medlem
amilofss avatar
Även i det senaste Det Okända i måndags så visade mediumet Lena att hon kunde sin sak.

Öppet sinne.
2013-03-28, 13:31
Medlem
amilofss avatar
I dagens repris av Det Okända briljerar Jörgen. *Repris från 2009. Säsong 7. Avsnitt 5 av 12*

Kom gärna med konstruktiv kritik!

Öppet sinne.
2013-03-29, 13:35
Medlem
amilofss avatar
I dagens repris avsnitt från Det Okända visar Ranehag klass. *Repris från 2009. Säsong 7. Avsnitt 6 av 12*

Kom gärna med konstruktiv kritik.

Öppet sinne.
2013-03-29, 14:04
Medlem
enfindams avatar
Lena Ranehag är verkligen skicklig, samtidigt som hon är lättsam och jordnära. Kusligt i garaget, undra på det...
2013-04-01, 21:56
Medlem
amilofss avatar
Camilla regerar i kvällens program.

Öppet sinne.
2013-04-01, 21:58
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Camilla regerar i kvällens program.

Öppet sinne.
Ja, det var träffsäkert.
2013-04-01, 23:05
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Ja, det var träffsäkert.

Hur menar du när du säger "träffsäkert" ?

Så resonerar man väl bara om det handlar om någon slags prestation?

Om Camilla har "förmågan" så ska väl hennes beundrare inte ens behöva bli alldeles till sig de gånger man anser att hon lyckas...?

Skulle det inte verka lite konstigt om jag sade "Yes!!!! varje gång min tandläkare lyckades ta en röntgenbild? Eftersom jag förväntar mig att han lyckas med det så blir jag ju inte direkt euforisk....

Om ni tycker att hon var träffsäker i kvällens avsnitt så antyder ni ju att det inte alltid är så....
2013-04-01, 23:20
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Hur menar du när du säger "träffsäkert" ?

Så resonerar man väl bara om det handlar om någon slags prestation?

Om Camilla har "förmågan" så ska väl hennes beundrare inte ens behöva bli alldeles till sig de gånger man anser att hon lyckas...?

Skulle det inte verka lite konstigt om jag sade "Yes!!!! varje gång min tandläkare lyckades ta en röntgenbild? Eftersom jag förväntar mig att han lyckas med det så blir jag ju inte direkt euforisk....

Om ni tycker att hon var träffsäker i kvällens avsnitt så antyder ni ju att det inte alltid är så....
Att medierna inte alltid lyckas visar iallafall att det inte förekommer fusk som en del har hävdat här, det finns en viss felmarginal som visar att det är äkta.
2013-04-02, 14:06
Medlem
amilofss avatar
Repris från 2009. Säsong 7. Avsnitt 8 av 12.

Repris idag, Terry imponerar stort. 99,99% rätt tyckte den inblandade.
Se gärna och kom med synpunkter.

Öppet sinne.
2013-04-02, 16:13
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Att medierna inte alltid lyckas visar iallafall att det inte förekommer fusk som en del har hävdat här, det finns en viss felmarginal som visar att det är äkta.

haha... Maken till korrigerad verklighet får man leta efter....

Det har inte slagit dig att allt är fusk och att det är just därför som det oftast misslyckas!?????

Varför skulle Evans & co påstå helt felaktiga saker så ofta om de verkligen hade någon gåva?
Det är ju inte direkt så att dom ibland säger "...nej tyvärr känner jag inget nu..." - då hade dom ju kommit ur bluffen med åtminstone lite heder i behåll.

Titta på klippet med Tsunamimamman t ex och försök se bortom suggestionen - inse att om Terry hade haft förmågan att tala med döda så hade aldrig samtalet utvecklats sig så. Och då ska vi veta att detta är en sittning som Det Okända valde ut att visa!
2013-04-02, 17:30
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
haha... Maken till korrigerad verklighet får man leta efter....

Det har inte slagit dig att allt är fusk och att det är just därför som det oftast misslyckas!?????

Varför skulle Evans & co påstå helt felaktiga saker så ofta om de verkligen hade någon gåva?
Det är ju inte direkt så att dom ibland säger "...nej tyvärr känner jag inget nu..." - då hade dom ju kommit ur bluffen med åtminstone lite heder i behåll.

Titta på klippet med Tsunamimamman t ex och försök se bortom suggestionen - inse att om Terry hade haft förmågan att tala med döda så hade aldrig samtalet utvecklats sig så. Och då ska vi veta att detta är en sittning som Det Okända valde ut att visa!
Det räcker inte att se ett enda avsnitt med Terry Evans, ett avsnitt där han misslyckas. Man måste också se de avsnitt då han lyckas. Efter allt material som jag har tagit del av med Evans så är de gånger han lyckas pricka rätt i övervägande majoritet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in