• 1
  • 2
2013-03-25, 17:16
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritafin
jävligt rätt där
Bigfatcone.jag går på höga doser metylfenidat sedan april 08 och man får vara på sin vakt.som tur är är jag en starkt psykiskt uppbyggd människa såå jag oroar mig inte så himla mkt.
Metylfenidat är duktigt bra på att skapa schizofrena psykoser, det där med att lagra dopamin i hjärnan i onödan är fan inte bra.

Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
Du behöver fördubbla din dos av medicinen. Kontakta läkare först så du inte dräper dig bara.
Sluta ge keffa råd. Det är antagligen medicinen som fuckar upp TS.
Citera
2013-03-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Föräldraföreningen mot narkotika? Låter troligt att det är dem som drogar dig.

Men ärligt, vad äter du för medicin då? Vad säger dina läkare? Känns som att du borde lita mer på dem än random folk på FB när du inte ens vill förklara dina symtom.
Men Ärligt vet du nått om dom,vad gör dom för nått i den där klubben,med ett gulligt namn,och lite bla bla,faller visst många
Citera
2013-03-26, 16:56
Medlem
Energis avatar
Här var man paranoid ja. Ta kontakt med vården säger jag bara. Det är ingen som drogar ner dig emellanåt, du inbillar dig bara.
Citera
2013-03-26, 17:15
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janee-1966
Men Ärligt vet du nått om dom,vad gör dom för nått i den där klubben,med ett gulligt namn,och lite bla bla,faller visst många

Upplys mig då om jag ingenting vet. Står fast vid mitt ord innan du bekräftar något. Om de är dem som drogar dig och förföljer dig har du ingenting att förlora på att hänga ut de ansvariga samt anmäla dem, right?
Citera
2013-03-27, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Upplys mig då om jag ingenting vet. Står fast vid mitt ord innan du bekräftar något. Om de är dem som drogar dig och förföljer dig har du ingenting att förlora på att hänga ut de ansvariga samt anmäla dem, right?
Ja nog behöver du bli upplyst alltid,du har ingen aning om vad vi pratar om eller,jag menar du har ingen erfarenhet av dom,du har inte ens pratat med nån som har det,gör det och återkom sen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in