2013-03-24, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Nej då, jag kom på det direkt. Nu kom jag också att tänka på: http://www.google.se/search?q=tiger+...w=1280&bih=917

Tiger woods är 25% vit, 25% svart och 50% asiat.

Jävla riksmongo.

Edit: Och de är inte heller tillsamans längre.

Negerhannar brukar ju slå sina kvinnor, det tar bara ett tag för idioterna att inse det. Då är de redan skadat gods.
Citera
2013-03-24, 20:55
Bannlyst
Förstår inte varför ni tar upp kändisar när jag snackar om det verkliga livet. Vem som helst vet att en rik neger kan få vita tjejer. Topic är varför negermän dras till tjocka och fula tjejer.
Citera
2013-03-24, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Förstår inte varför ni tar upp kändisar när jag snackar om det verkliga livet. Vem som helst vet att en rik neger kan få vita tjejer. Topic är varför negermän dras till tjocka och fula tjejer.

För att svarta män helt enkelt gillar feta kvinnor, rent allmänt dåå. Men som sagt, attraktion är en komplex fråga och jag undrar också varför
Citera
2013-03-24, 20:59
Medlem
Kanelochsockers avatar
Åh, nu kom jag på en till. Lite död men ändå: http://www.google.se/search?q=May+Br...w=1280&bih=917
Citera
2013-03-24, 21:00
Medlem
Stixies avatar
Nu när du säger det har alla mina mulatt vänner faktiskt en mamma som är vit samt ganska överviktig och en pappa som är smal med ganska normalt utseende. Det är såklart inte alltid så men i mitt fall så stämmer det rätt bra.
Citera
2013-03-24, 21:37
Medlem
ajajkaptens avatar
ingen annan vill ha dem, varken negrar eller feta brudar
Citera
2013-03-24, 21:46
Medlem
Polismannens avatar
Citat:

Jag tror inte att dom dras till dom tjockare tjejerna. Fast det är möjligt att eftersom det är svårt att få en vit(i allmänhet) & blond/brunett som neger så nöjer dom sig med något lite sämre.
Värt att peka ut är att negrer oftast dras till andra negrer.

Citat:
Ursprungligen postat av MiniMoog
För att svarta män helt enkelt gillar feta kvinnor, rent allmänt dåå. Men som sagt, attraktion är en komplex fråga och jag undrar också varför

Tvek på det.
Citera
2013-03-24, 21:58
Medlem
spjutnegers avatar
Citat:
Grattis 1 exempel på en rasföräddare satt du och fila på den länge? Jag menar verkliga livet där jag varje dag ser tjock fula vita tjejer med negerunge eller med negerman. Aldrig sett smal eller snygg vit tjej med annan ras.
Jag har sett relativt attraktiva vita rasföräddare para sig med mulatter,semitiska-smutsblattar och annat avskum flera gånger...

Hur som helst så stämmer det att negrer och fula/tjocka tjejer verkar vara en vanligare kombo..
Jag förmodar att det beror på att det är ett helt annat socialt tryck/förväntningar/grupptryck etc etc. när det gäller kvinnlig kropps preferens mellan negrer och västerlänningar...En svensk kanske tvekar inför att presentera en rugguggla/val inför polarna då de kommer att antingen häckla honom, skratta bakom ryggen osv..Låter kanske barnsligt, men finns ju en realitet i det....

Medan negern kommer uppskatta den feta tjejen, eftersom negrer tycker om motbjudande, gigantiska & groteska rövar.
Citera
2020-09-21, 01:11
Medlem
Citat:
Avundsjuk?
Anledningen är att deras kuk är 30cm+.
Jävla idioter. Haha.
Citera
2021-08-03, 17:36
Medlem
Citat:
Är det bara jag som märkt att det bara är tjocka och fula vita tjejer som är ihop/har barn med negermän? Varför just detta fenomen?

Finns överallt, som idag, en blond svenskt
spöke med en kunta kinte kopia som verka haft
en tuff natt, undra hur hon tänkte ...
Citera
2021-08-03, 19:00
Medlem
KalleNixons avatar
För det första har faktiskt negrer andra skönhetsideal än svenska killar. Tjocka tjejer med stora bakar anses som väldigt attraktivt och sexigt av de flesta negrer. Sen har vita fula tjocka tjejer svårare att hitta svenska killar än smala snyggare tjejer.

Ser man en neger med en yngre snygg icke fet svensk tjej så har han i princip alltid väldigt mycket pengar och är framgångsrik på något sätt. Vanligtvis inom musik eller idrott.
Citera
2021-08-05, 21:02
Medlem
Är en herre i mitt bostadsområde som gör det omvända mot trådtiteln. Han är väldigt tanig, kanske 170 och hans fru är en gigantisk svart negress. Lakritssvart, inte chokladbrun. 180+ och säkert 130+
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in