När jag var liten så var det ganska normalt att varje unge gick i söndagskyrkan för att lära barnen vett och etikett. Nog för dem misslyckas men ändå. Tanken var väll god.
Sen åren som gick så insåg jag ju hur jävla knepig kristna var. Inget illa menad men ni skrämmer mig fan.
Jag har stött på kristna som anser att dem har sett änglar och demoner. Jag har även stött på folk som har försökt driva ut onda andrar ur folks fötter om dem har ont i foten.
Kristna idag är riktigt skumma för antingen är dem supersnälla och acceptera allt eller så är dem bestämda som bara fan. En kristen sa till mig en gång i tiden att han skulle piska mig om jag piskade andra. Jag var typ 15 år då och lekte med en pinne som jag viftade med i luften.
Pannkakskyrkan är också rätt skumma. Dessa brukar helt random steka pannkakor mitt på natten och prata om jesus. Samma sak när jag var på ett kristet läger med några kompisar så skulle vi vakna upp mitt på morgonen och tacka för morgonen framför flaggstången. Every day madafucking...nigga.
På lägret så kunde kapellet ringa och då skulle alla samlas där och då skulle de prata om Gud och Jesus. Hon som höll tal verkade inte heller ha alla skruva hemma heller. Hon sa att Gud kommer alltid finnas och sen pekade hon på en rund ring och sa att Gud cirkulerar men hon ville inte gå in på när Gud skapades.
Det är tack varje ni som har skrämt bort folk från religionen!
Damn kristna....you scary!