2013-03-24, 16:28
Medlem
Kobolds avatar
Vad är egentligen det mest paranormala man kan se på TV? Jag menar inte typ Buffy och X-Files, även om det kanske ligger nära till hands. Jag menar vad som är den mest paranormala upplevelsen man kan ha via TV-rutan. Det skulle kunna vara program som handlar direkt om det paranormala, men jag tänker på mer generella fenomen.

Ibland när två personer hör väldigt tätt ihop och den ena av dem har gått bort, så kan han eller hon vara väldigt närvarande när den andra
Citera
2013-03-24, 16:33
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Tror SVT har slutat med denna https://www.youtube.com/watch?v=GeeCpimaq-s&feature=player_detailpage#t=297s
Citera
2013-03-24, 16:37
Medlem
KycklingIRymdens avatar
En politikerdebatt är något av det mest paranormala man kan uppleva via tv idag, skulle jag säga.
Citera
2013-03-24, 17:10
Medlem
Kobolds avatar
Vad fan hände med resten av mitt inlägg? Jag skrev ju massor med till!

Skit samma, det jag tänkte på var att när Anders Blomqvist är på TV så är hans tvillingbror Örjan inte långt borta, oftast precis utanför kameran. Så är det med många par att den andra är alltid närvarande, speciellt på TV.
Citera
2013-03-24, 17:30
Medlem
8xxSeriess avatar
Travel Channels Ghost Adventures? Tycker jag kan vara rätt underhållande ibland, kanske mest för att de är på intressanta ställen.
Citera
2013-03-24, 17:36
Medlem
Datseyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
Travel Channels Ghost Adventures? Tycker jag kan vara rätt underhållande ibland, kanske mest för att de är på intressanta ställen.

Men knappast paranormalt.
Citera
2013-04-03, 16:01
Moderator
Humbugs avatar
Nu är jag tråkig, men vi ska inte hålla på och vara roliga här
Ot raderat
/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto