Man försöker säkerligen se till att man inte i onödan behöver lämna avtryck i kundernas toalett.
En på gamla jobbet var jag ute på plats hos ett företag och rev efter en event dom haft. Var där innan vanliga kontorsfolket hade börjat dyka upp. Var riktigt jävla kass i magen den dagen och kunde fan helt enkelt inte hålla mig. Kollade runt men ingen var i närheten så smög in på toaletten. Ingen såg heller när jag gick ut.
Men FY FAN VAD DET STANK!!! Minns när deras personal började komma in och första personen öppnade dörren och smällde igen den fort som fan. Minns inte vad han sade när han stängde dörren men när jag gick ut var det svårt att hålla tillbaks skrattet.
Vet inte om dom listade ut att det var jag
En annan gång var kollegan dålig. Han slet ner ett tyg som hängt för väggen och gick bakom en stuga. Sket och torkade sig på filten. Kom tillbaks med filten i ena handen och bad om en soppåse. Den påsen åkte bak i skåpbilen tillbaks till Stockholm med oss.
Men liksom normalt sett skiter man ju efter rutin och behöver inte använda kunders toaletter.