2013-05-06, 14:43
Medlem
IvanDraqos avatar
Bestämde mig i går för att kliva av decan och istället höja testo. Så istället för 500 mg testo + 300 mg deca ew så ligger jag from i går 750 mg testo.

Att jag valde bort decan beror på två saker:

1) Högt blodtryck.
2) En seg balle. Har haft sån sjuk porrig sex senaste tiden och då är det otroligt irriterande att han beter som en seg bulldeg. Visst, det går men det är riktigt tråkigt att slira runt på en vinballe.

Apropå decadick. Är det någon som vet hur länge det tar innan decans vinballeeffekt helt har försvunnit?
Citera
2013-05-06, 14:52
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDraqo
Tjenare och tackar som frågar!

Har inte haft tid att uppdatera så mycket på sistonde. Det går riktigt, riktigt bra! Varje pass är bättre än det tidigare. Ännu mer fighting spirit, ännu högre intensitet och tyngre vikter. Älskar känslan att kliva in på gymet och veta att man snart ska ta så det slår lock för öronen och man hör pulsen dunka precis som man vore under vattnet.

Dunk-Dunk-Dunk.

Körde precis armar. I smal bänk är jag uppe på 80 kg nu, 4 x 8 reps. Har äntligen fått kontakt med bieceps. Uteslutande tack vare olika varianter på koncentrationscurl med kabel. Äntligen

Själv då, hur går det för dig?

Härligt, det låter som det går riktigt med träningen. Värkar ha ett riktigt bra fokus på gymmet, för mig brukar det variera, men oftast är den som din! Skön känsla att ha kontakt med biceps, det är en väldigt speciell muskelgrupp att ha kontakt med!

Det går bra för mig tack, sommaren kommer med stormsteg och livet känns som en dans just nu.

mvh
Citera
2013-05-06, 15:17
Medlem
Citat:
198

Hur kommer det sig Flashback har bestämt sig för att spika antalet inlägg jag gjort till 198?
Noterade det precis.

Ser att du fortfarande lider av det problemet! Tråden om nätshopar har ju som krav att man ska ha skrivit 200 inlägg för att få skriva där, hur funkar det för dig?

Annars har du ju skrivit 432 inlägg om man kollar din historik
Citera
2013-05-06, 20:36
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TravezHilton
Ser att du fortfarande lider av det problemet! Tråden om nätshopar har ju som krav att man ska ha skrivit 200 inlägg för att få skriva där, hur funkar det för dig?

Annars har du ju skrivit 432 inlägg om man kollar din historik

Jo, fast äh; vill de ha sådär så visst. Och tråden om nätshoppar har jag aldrig besökt så det är lugnt, haha. I min förra profil hade jag vän runt 1000 inlägg innan jag bytte lösenord och sedan dagen efter glömde bort det. Men igen: Vad spelar det för roll?
Citera
2013-05-06, 23:37
Medlem
Pounds avatar
Citat:
Bestämde mig i går för att kliva av decan och istället höja testo. Så istället för 500 mg testo + 300 mg deca ew så ligger jag from i går 750 mg testo.

1) Högt blodtryck.
2) En seg balle. Har haft sån sjuk porrig sex senaste tiden och då är det otroligt irriterande att han beter som en seg bulldeg. Visst, det går men det är riktigt tråkigt att slira runt på en vinballe.

Apropå decadick. Är det någon som vet hur länge det tar innan decans vinballeeffekt helt har försvunnit?

Har aldrig kört deca pga spårtiderna. Men testo only funkar ju hur fint som helst..
Ligger på 2 gram plus 500tren och mår fin fint..

Hoppas ballen kommer tillbaka nu då
Citera
2013-05-07, 08:49
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pound
Har aldrig kört deca pga spårtiderna. Men testo only funkar ju hur fint som helst..
Ligger på 2 gram plus 500tren och mår fin fint..

Hoppas ballen kommer tillbaka nu då

Spårtiden är väl uppemot 6 mån om jag inte minna fel. Men får hoppas att efter avtar redan efter 3-4 veckor. Alltså ballen fungerar ok men vid tillfällen när man tänker att nu, nu jävlar ska vi VERKLIGEN kriga så är han en rätt lam soldat. Han slåss men är långt ifrån en Navy Seal

2.5 G är rätt mycket, fint att du mår så bra på det. Inga sides alls?
Citera
2013-05-07, 10:59
Medlem
Pounds avatar
Citat:
Spårtiden är väl uppemot 6 mån om jag inte minna fel. Men får hoppas att efter avtar redan efter 3-4 veckor. Alltså ballen fungerar ok men vid tillfällen när man tänker att nu, nu jävlar ska vi VERKLIGEN kriga så är han en rätt lam soldat. Han slåss men är långt ifrån en Navy Seal

Bara för att jag sa att jag mår fint så sov jag inte en minut inatt. Låg bara och vred mig..

Men kan vara min pwo som spökar..
Citera
2013-05-07, 18:30
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Deca har spårtid upp till 18 månader
Citera
2013-05-07, 19:27
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Deca har spårtid upp till 18 månader

Nåja. Ska inte tävla och åker jag dit må det väl vara så. Jag bryr mig mer om min Dick
Citera
2013-05-08, 23:48
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:

1) Högt blodtryck.

Brukar gå ganska fort för mig i alla fall,speciellt nu då du höjde testot samtidigt men som vanligt så är vi alla olika.
Citera
2013-05-09, 17:38
Medlem
IvanDraqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Brukar gå ganska fort för mig i alla fall,speciellt nu då du höjde testot samtidigt men som vanligt så är vi alla olika.

Sant. Men hur mycket är snabbt för dig?
Citera
2013-05-10, 19:21
Medlem
havregransgrats avatar
Ja du,jag brukar återhämta mig rätt snabbt men då har jag varit som du beskriver nu halvhård.
Någon vecka eller 2 förutsatt att jag ligger kvar på testo.
Kommer i håg min första kur som var d-boll.Mådde som en prins förutom att prinsen rasa ihop fullständigt i stort sett omedelbart när jag började.
Fanns inte ett satans liv i den.
Sedan dess ligger jag alltid på någon dos testo.
Kan naturligtvis komma små svackor mellan varven ändå som i och för sig kan bero på vanlig trötthet eller vad som helst.
Jag har lärt mig att helt enkelt inte tänka på det i några dagar och vips så är det stenhårt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in