2013-03-22, 21:39
Medlem
Plejads avatar
enligt olika källor bla http://www.st-germain.se/
det fanns tydligen ett avtal mellan de mörka ( annunaki, the greys, reptilerna ) och himmelen. dom skulle styra över oss dessa 13000 år. den 21 december 2012 avslutades avtalet. ljuset kommer nu med kraft och lyfter människorna till deras naturliga tillstånd. det är mycket som har hänt sedan 21 december 2012. olika regeringar mubbliras om som banar vägen om olika avslöjanden T.E.X att utomjordiska interligenser lekat gudar i vår historia och att de goda förhindrat atomkrig många gånger
2013-03-22, 21:49
Medlem
8xxSeriess avatar
Dina påståenden är ju inte utan att jag måste fråga ett par saker givetvis..

Varför skrevs inte ett nytt avtal? Varför fanns det ett avtal och vem tjänade på detta? Kan du ge några praktiska exempel som gemene man känner igen sig i när det gäller saker som hänt sedan 21 december? Och vilka avslöjande är det du tänker på när det gäller utomjordingar?
2013-03-22, 21:51
Bannlyst
Och varför är detta sanningsenligt?
2013-03-22, 22:02
Medlem
Plejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
Dina påståenden är ju inte utan att jag måste fråga ett par saker givetvis..

Varför skrevs inte ett nytt avtal? Varför fanns det ett avtal och vem tjänade på detta? Kan du ge några praktiska exempel som gemene man känner igen sig i när det gäller saker som hänt sedan 21 december? Och vilka avslöjande är det du tänker på när det gäller utomjordingar?

avtalet fanns för att olika ( du o jag) själar ska ha olika erfarenheter i denna 3D illusion av hat och brist.
http://www.st-germain.se/ vi lever olika liv med ett själskontrat som bestämmer vad som händer dig. det nya avtalet är ljusets tidslöfte om fullständigt medvetande för männskligheten.
2013-03-22, 22:09
Medlem
Avadors avatar
Haha länken.. avlider när jag läser det som står där. My mind is full of fuck!
2013-03-22, 22:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Vad betyder mubbliras? Jag tror det är rymdgubbehattifnattspråk för lögn!
Var är de olika källor du talar om? Du länkar ju bara till en, och den är ju så välkänt etablerat dum i huvet så t.o.m du borde skämmas.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2013-03-22 kl. 22:15.
2013-03-22, 22:14
Medlem
haha I lol'd!
2013-03-22, 22:15
Medlem
Plejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad betyder mubbliras? Jag tror det är rymdgubbehattifnattspråk för lögn!
Var är de olika källor du talar om? Du länkar ju bara till en, och den är just välkänt etablerat dum i huvet så t.o.m du borde skämmas.
det är bara felstavat...
2013-03-22, 22:42
Medlem
Avtalet blev förlängt, jag är himmelen och har skrivit på för ytterligare ett par tusen år. Frågor?
2013-03-22, 22:48
Medlem
Har facket godkänt det??
2013-03-22, 23:04
Medlem
Nej vi är inte med i facket. Men nu när det blev förlängt kommer antagligen arbetslösheten minska då det kanske kommer bli lite förändringar och kanske då måste ta upp människor. Märks på Fas3
2013-03-22, 23:08
Medlem
Men de där annunaki, de har gått med i facket
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här