FY FAN vad jag är trött på att möta jävla rank 20-motståndare som har Legendary efter Legendary, när jag har ett basic Shamandeck. De måste ju hålla så låg ranking som möjligt för att jävlas. Jag kan förstå om de ligger där en vecka efter att rankingen resetas och de inte haft tid att spela, men inte när det är en dag kvar!
Mötte precis en warrior som hade The Black Knight, Onyxia och King Krush. Lyckades döda Knight ganska lätt med Acidic Swamp Ooze + Rockbiter, men han dödade ju min Sunwalker med sitt battlecry. Onyxia hade jag också tur med, hade en Hex på hand, men det lämnade ju fortfarande fem Whelps på bordet, och när King Krush kom ut rundan därpå så var det kört.
Det värsta är ju inte att förlora, utan att det tar sån TID innan man förlorar! Jag möter ju tusen gånger hellre någon som är överlägsen redan från början, då kan jag ju ge upp i femte rundan med mitt skitdeck, men när det är legendaries så är det ju inte förrän framåt runda åtta-nio som de kommer ut. Jag ledde till exempel stort mot den här killen ända fram till runda 7, hade honom nere på 10 health då, och så kom Legendary efter Legendary...