Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Äh, det är inte hela världen - jag antar att de inte var så värst dyra? Googla lite och läs om ämnet så kan du få lite tips på hur du går till väga för att hålla dem i gott skick sålångt som möjligt. Det är inte värdelösa skor - i UK är det exv väldigt hög efterfrågan på corrected grain-skor som jag förstår det. Gillar du skorna så njut av dem!

Nej, de var ganska billiga, men jag hade hoppats på att ändå kunna använda dem i två somrar. Nu finns det inte en chans att jag fortfarande kommer att tycka om dem om ett år, haha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pörr
Jag tror inte det är någon av oss i tråden eller underforumet som ska kasta första stenen när det gäller att inte ha gjort några felköp. Så länge man lär sig något av dem är det ju ingen större fara.
Yes. Jag ser det här som en möjlighet att stoppa skorna i festkategorin framöver. Det är inte fel att ha några par skor som man inte behöver gråta floder över om de går sönder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Strandraggar
Gällande böckerna. Läser du polkandprogrammet? Ser böcker som kan tänkas ingå i a-kursen inom både nek och stats.
Lite OT, men nix. Jag läser filosofi på masternivå med inriktning mot politiskt tänkande. Har då förstås en del stats och nek med mig också.