Citat:
Ursprungligen postat av
krokofilen
Köpte precis ett par C&J Islay. Någon här som har erfarenhet av denna modell?
I övrigt mycket beklagligt att mod valt att ha en sko-tråd med över 3000 inlägg, istället för att låta åtminstone de större märkena ha egna trådar. För min del är enbart C&J-skor intressant och då vore det fint att ha en tråd att följa. Här drunknar man ju i diskussionen kring allehanda topend-märken.
Kan hålla med om att det blir många inlägg att följa med en stor tråd men jag ser inga problem med det. Sen håller jag inte med om att tråden drunknar i diskussioner kring vad du kallar topend-märken, tvärtom är det väldigt få inlägg om EG, GG, Lobb, Cleverley mfl och bespoke. De vanligaste frågorna handlar om Herring och Meermin och var man kan hitta diverse modeller så billigt som möjligt.
Att hänga här och bredda dina kunskaper om andra märken kan ju ingen tvinga dig till men jag tycker du ska se dig runt lite, finns så mycket roligt att upptäcka. Om du under tiden vill läsa om CJ tycker jag att du ska gå till StyleForum och läsa CJ-tråden där, den har runt 5000 inlägg och en representant från CJ svarar på frågor i tråden.