Citat:
Utifrån de förutsättningar du ger skulle jag säga max en etta. Tyvärr. Men allt behöver inte alltid vara klassiskt, även om jag personligen ofta tycker att det blir vackrast så... Så använd dem för all del till passande klädsel, om du tycker det ser bra ut och du känner dig bra till mods med det.
Citat:
Personligen, och om jag ska vara helt ärlig, så tycker jag att se ser riktigt illa ut. En sådan bred fyrkantig tå som är mer eller mindre legio bland billigare "finskor" gör precis det som en sko inte ska göra, gör att foten ser klumpig och fyrkantig ut. I mina ögon ska en sko göra foten elegantare än vad den egentligen är, det är hela lästformens uppgift, inte tvärtom. Men det är min åsikt, gillar du själv dem så är det knappast så att gemene man tycker illa om de eller tänker på de överhuvudtaget.
Citat:
Tack ska ni ha. Jag är nybörjare och köpte innan jag tänkte. Har själv kallat skorna för "århundradets modemiss", men uppgraderade dem till en 2:a efter att ha provat dem med ett par snygga byxor till. De är bara ett halvår gamla så jag kommer att använda dem lite till innan jag köper ett par nya.
Jag hade nog betraktat det som ett uruselt köp, ingenting jag någonsin hade satt på mig med det måste ju fortfarande finnas en anledning till att du köpt dem? Tycker du om skorna skit i vad vi säger men jag tycker att du hade kunnat få en bra mycket roligare sko för samma pengar.