2013-03-19, 12:09
Medlem
Smash3rs avatar
Tjenare, letar efter en map som jag krde mycket p nr jag lirade CS, vilket var typ 10 r sedan nu. Men till saken, jag letar efter en map som mjligen heter disco/party eller liknande, det gick en slinga musik, som lter lite som djugnle/drum&base. Ngon som vet vad denna mapen heter?

Och ja, kanske borde testa CS igen med tanke p att det var s lngesen jag spelade det!
Citera
2013-03-19, 12:11
Medlem
r det inte de_vegas du tnker p ?
Citera
2013-03-19, 12:21
Medlem
Smash3rs avatar
Nope, det var en liten map, med en slinga som verkligen gav en trevlig instllning till fraggandet. Kan fan inte komma p vad den hette! Ngon som kan ge ledtrdar att googla?
Citera
2013-03-19, 12:22
Medlem
Dj-mEros avatar
Poolparty?
Citera
2013-03-19, 12:27
Medlem
Smash3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dj-mEro
Poolparty?
Ja det var ju ocks en klassik map, men inte den jag letade efter. Lgg mrket till att musik spelades i bakgrunden. Fr g och gnugga geniknlarana ett tag. Men vill grna f tag p spret, eller namnet p banan.
Citera
2013-03-19, 12:41
Medlem
p italy fanns det en radio som stod och sjng genom hela banan, fast det var 1.6 svitt jag kommer ihg
Citera
2013-03-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightdevil
p italy fanns det en radio som stod och sjng genom hela banan, fast det var 1.6 svitt jag kommer ihg

Kan ven komma in med en frga. Vet att nr jag spelade CS fr typ 15 r sedan (ja det stmmer) s lirade vi typ Facility (Goldeneye bana). r det ngon som vet hur man fr fram denna?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in