2013-03-19, 04:28
Medlem
Kollar man på de senare trådarna så verkar det finnas en hög andel trådar där antalet visningar = antalet svar + 1. Vilket kanske inte vore så konstigt om det var 3 svar och 4 visningar, men jag har upptäckt att det här verkar infinna sig även på flera hundra svar. ex 318 => 319 visningar.

Sambandet uppträder lite för ofta för att vara en tillfällighet. Någon som vet varför det har blivit så?

Edit: Jag har också fastslått det genom att "testa" att gå in på dessa trådar och noterat att det inte ändrats.
Senast redigerad av gitarrpoet 2013-03-19 kl. 04:34.
Citera
2013-03-19, 04:57
Medlem
BigFatCones avatar
Det är väl för att det inte uppdateras i realtid?
Citera
2013-03-19, 06:04
Medlem
Gameplayers avatar
Jag har upptäckt något liknande, att antalet visningar är mycket lägre än vad som är möjligt. Sen kanske det här något att göra med det moderatorn nämner, men så var det i alla fall inte förr. Jag har skrivit och postat på FB länge, och det hände i stort sett aldrig tidigare att ett av mina inlägg står fryst på 1 visning som nu.

Ta detta underforum som exempel. Det är inte sannolikt att några av de senaste inläggen kan ha så få visningar, speciellt inte de som har flera svar.

https://www.flashback.org/f120

Så något har tydligen ändrats eller så (vilket är mera troligt) är något fel på forumet. Kolla gärna upp det, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in