Hej, jag gillar naturvetenskap och nu är jag väldigt intresserad av biologi och allt där i kring och försöker ta reda på så mycket jag kan i ämnet. Det är inte så värst många trådar i biologi-forumet och jag tror mig gått igenom det mesta även fast jag kan erkänna att jag inte tagit in allt och jag har väldigt mycket kvar att lära.
Jag gillar det.
Men jag tycker det är jättetråkigt där också därför att det är ingen aktivitet där som det är på andra forumdelar! I politik-delen är det nya trådar och flera inlägg i timmen!!
Men i biologi-delen (
https://www.flashback.org/f300 Ekologi, natur, djur och växter) gjordes senaste tråden för drygt 2 dagar sedan och vid skrivande stund så är det bara jag själv som har svarat i den och ens klickat för att kika i den då den endast har 2 visningar.
När jag har ställt en fråga eller försökt vara delaktig så är det ytterst sällan som någon svarar eller är delaktig, sällan några större diskussioner och många trådar bara dör ut känns det som.
Så har ni bara glömt bort denna fantastiskt intressanta forumdel eller har ni någon annan anledning till varför det är så pass tomt där?

Jag syftar på alla tre delar som finns men kanske främst ''Ekologi, natur, djur och växter'' då.