Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-13, 01:29
  #589
Medlem
Smör och kanel och äppelmos. Eller jordnötssmör och jordgubbssylt. Men det är ett helvete att bli mätt på havregrynsgröt. Så jag får komplettera med två Wasa Husman med stekt ägg så jag står mig 3-4 timmar. Annars blir jag hungrig direkt.
Citera
2024-02-13, 01:41
  #590
Avstängd
Hallbarhetnollas avatar
Har ni provat att blanda ut det hela med varm Jägermesiter?
Riktigt mumsigt.
Citera
2024-02-13, 02:03
  #591
Avstängd
Jag är en idiot

Havregryn med äppelmos har aldrig tänkt på att ha i annat man är ju assimilerad i den svenska skolan men har misslyckats assimileras med svenskar utanför

Ack så Surt o vara en jävla svart skalle vi är så dumma hela tiden har ju missat utveckla denna delikatess genom åren!
Citera
2024-02-13, 02:04
  #592
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DEATH2AMERICA
Smör och kanel och äppelmos. Eller jordnötssmör och jordgubbssylt. Men det är ett helvete att bli mätt på havregrynsgröt. Så jag får komplettera med två Wasa Husman med stekt ägg så jag står mig 3-4 timmar. Annars blir jag hungrig direkt.


De där låter förbannat gott
Citera
2024-02-13, 02:18
  #593
Medlem
Kör en frukost som varit typ standard i ganska många år. I den ingår fiberhavregryn, vatten och lite salt. Och sen när gröten är kokad så har jag en färdig blandning med frön och nötter som jag öser i. Lätt, enkelt och nyttigt.
Citera
2024-02-13, 02:20
  #594
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nummer10011
Käft på er allihopa.

Hallonsylt ska det vara.

Och hur kan ni inte fatta att det stavas "mannagrynsgröt"? Är jag omgiven av idioter?

Piss.
Du får sluta bli mun knullad så att dina tänder faller ut och käka riktigt grov gröt är du en jävla idiot eller en idiot?

Skam!

"Du ska inte tro att du är något"- Jante lagen
Citera
2024-02-13, 02:23
  #595
Avstängd
vonkoffas avatar
Hahha kudos till trådens rubrik. Ljuvligt.

Sylt.
Citera
2024-02-14, 00:22
  #596
Medlem
Fun light vilda bär!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback