2013-03-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
en racket mellan bena som ser jävligt häftig ut. axxar snabbt.

Vill du köra runt på banor så är V-Rod den erkänt snabbare motorcykeln, men som sagt så är det en sämre maskin. De enda som skulle hävda att Harley gör bättre motorcyklar än Victory är Harley-Davidsons kundgrupp, vilken i huvudsak består av lättlurade, korkade medelålders män.

Förstår dock inte varför du ska ha en V-Rod om du nu vill ha nåt som ser "jävligt häftigt ut", då V-Rods är strykfula. Det enda jag möjligen kan ge Harley cred för är att de gör jävligt fina hojar.
Citera
2013-03-20, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aklis
Vill du köra runt på banor så är V-Rod den erkänt snabbare motorcykeln, men som sagt så är det en sämre maskin. De enda som skulle hävda att Harley gör bättre motorcyklar än Victory är Harley-Davidsons kundgrupp, vilken i huvudsak består av lättlurade, korkade medelålders män.

Förstår dock inte varför du ska ha en V-Rod om du nu vill ha nåt som ser "jävligt häftigt ut", då V-Rods är strykfula. Det enda jag möjligen kan ge Harley cred för är att de gör jävligt fina hojar.

jag tycker v-rod muscle ser jävligt fina ut, funderar på att custimiza backhjulen till fetare däck.

som den här: http://www.youtube.com/watch?v=mGrpvI1nLE4
Citera
2013-03-20, 00:56
Medlem
Läs boken Let's Ride av Sonny Barger, founding member i Hells Angels och under många år klubbpresident till att börja med. Får man ett ärligt svar om man frågar hur gammal du är?
Citera
2013-03-20, 00:59
Medlem
Citat:
Läs boken Let's Ride av Sonny Barger, founding member i Hells Angels och under många år klubbpresident till att börja med. Får man ett ärligt svar om man frågar hur gammal du är?

han rekomenderade truimps eller? 30
Citera
2013-03-20, 01:02
Medlem
Citat:
han rekomenderade truimps eller? 30

Jag tycker att du borde läsa boken då du framstår som oerfaren inom ämnet motorcyklar, och mycket av informationen som står där hade du kunnat dra nytta av. Det var för övrigt den boken som fick mig att kika på Victory. När Sonny Barger säger att Victory gör de bästa hojar han nånsin åkt på, då lyssnar man.
Citera
2013-03-20, 01:05
Medlem
Citat:
Jag tycker att du borde läsa boken då du framstår som oerfaren inom ämnet motorcyklar, och mycket av informationen som står där hade du kunnat dra nytta av. Det var för övrigt den boken som fick mig att kika på Victory. När Sonny Barger säger att Victory gör de bästa hojar han nånsin åkt på, då lyssnar man.

jaa det är konstigt för att HA accepterar bara H-D bikes. och kriminella nollor imponerar inte på mig, är inte 13 längre.
Citera
2013-03-20, 01:07
Medlem
idiamindadas avatar
En cool hoj i den klassen är en Triumph Rocket - det sjukaste jag kört! V-Rod blev jag inte riktigt klok på under den dagen jag hyrde en.. Den var liksom liten och stor på en och samma gång. 187 cm gick liksom inte att stuva undan.
Citera
2013-03-20, 01:08
Medlem
Citat:
jaa det är konstigt för att HA accepterar bara H-D bikes. och kriminella nollor imponerar inte på mig, är inte 13 längre.

Och där gör du det klart för dig att du antingen är ett troll eller bara väldigt, väldigt korkad. Heppåhre!
Citera
2013-04-29, 22:54
Medlem
Jag rekomenderar dig att provköra, inte bara 1 utan flera olika cyklar innan du bestämmer dig. Jag har idag köpt en Victory efter att ha provat otaliga HD under en längre tid och jag blev inte alls imponerad av någon. Det räckte att prova Victoryn 1 gång så var jag såld.
Citera
2013-05-31, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virrigavera
Jag rekomenderar dig att provköra, inte bara 1 utan flera olika cyklar innan du bestämmer dig. Jag har idag köpt en Victory efter att ha provat otaliga HD under en längre tid och jag blev inte alls imponerad av någon. Det räckte att prova Victoryn 1 gång så var jag såld.

men jag vill gå med i en harley klubb...
Citera
2013-05-31, 20:55
Medlem
Citat:
men jag vill gå med i en harley klubb...

Vad är det som är så märkvärdigt med en Harleyklubb, de är ju som vilken märkesklubb som helst. Så tillvida du inte menar någon av de största 1% klubbarna. Då är du bara patetisk.
Citera
2013-06-01, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virrigavera
Vad är det som är så märkvärdigt med en Harleyklubb, de är ju som vilken märkesklubb som helst. Så tillvida du inte menar någon av de största 1% klubbarna. Då är du bara patetisk.

sofia hogs...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in