• 1
  • 2
2013-03-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Den här "ångest attacken" du beskriver är väldigt vanlig när det gäller "Spice".
Tror nog alla som rökt det upplevt det minst 1 gång.
Det är vad som händer när du överdoserar det och sen så fort minsta tecken av ångest / oro kommer så blir det 500x värre. Och ja det är för att du ÖVERDOSERAR (/ Inte är beredd på kicken), inte för att det är spice...
Du kan uppleva samma sak från bra weed / hasch om du har otur, men mindre risk då det är mindre potent och inte har lika intensivt rus.

Att överdosera detta grovt och sen säga att det inte är något för dig funkar inte, finns nog inget som blir "bra" för dig så länge du överdoserar det. Bara för att du får en ångest attack efter du överdoserar det betyder inte att det är en del av effekterna av spice't...
Överdoserar du heroin dör du, men alla som tar heroin dör inte..för dom överdoserar inte... get it?
Om du vill prova igen så se till att rök en bra mängd nästa gång som du kan slappna av på.

Alltså jag hade verkligen inte en aning om att man kunde överdosera på så lite. För att överdosera trodde jag att man typ var tvungen dra i sig 4 spliff under en timma. Trodde verkligen inte att några bloss kunde ge så stor effekt. Ja jag har läst om många som får såna här attacker av spice också. Nu har jag verkligen lärt mig en läxa! Om jag någonsin ska röka hasch eller gräs så ska jag verkligen ta det lugnt!
Citera
2013-03-18, 17:18
Medlem
oloas avatar
Spice är äckligt, håll dig till det riktiga rökat, herb
Citera
2013-03-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oloa

Ja fyfan! Riktigt jävla rävgift! Kommer aldrig att röka det igen!
Citera
2013-03-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oloa

Ja fyfan! Vilket jävla rävgift! Kommer aldrig att röka Spice igen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in