2013-03-18, 10:53
Bannlyst
Jag var på Alex Schulmans scen-debut Älska mig på Maximteatern i lördags.

Vilket antiklimax. 400 spänn för ett 2 timmar långt blogginlägg där han slår sig för bröstet för att han gått i terapi varvat med gamla youtubeklipp. Boring.

En riktigt trött föreställning utan skärpa eller udd.

Och jag är ändå ett gammalt fan av Alex, följt honom sedan 1000 apor. Synd att han blivit så tråkig.

Nån mer som varit på föreställningen och har åsikter om den?
Citera
2013-03-18, 13:28
Medlem
EugeneHutzs avatar
Du skulle läst Lokko som sågade föreställningen i ab. men annars har den väl fått som det heter blandad kritik.
Citera
2013-03-18, 14:08
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
Du skulle läst Lokko som sågade föreställningen i ab. men annars har den väl fått som det heter blandad kritik.
Finns en tråd om det också här på Flashback, oerhört komiskt när Calle Schulman kommer in försvarar sin bror i facebookinlägg. Mediastockholm är verkligen en ankdamm.

Alex Schulman kan komma med intressanta synpunkter ibland och han skriver väldigt bra, men han är också sinnebilden av den nepotistiske, mediala, ängsliga medelklassmänniskan som befolkar Mediastockholm.
Citera
2013-03-18, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Finns en tråd om det också här på Flashback, oerhört komiskt när Calle Schulman kommer in försvarar sin bror i facebookinlägg. Mediastockholm är verkligen en ankdamm.

Alex Schulman kan komma med intressanta synpunkter ibland och han skriver väldigt bra, men han är också sinnebilden av den nepotistiske, mediala, ängsliga medelklassmänniskan som befolkar Mediastockholm.
jo och det är ju det hans show ska handla om. men han gör det humorlöst och utan udd. tyvärr. hans texter gillar jag också. han skriver förbannat bra. tyvärr når inte föreställningen upp till samma nivå.
Citera
2014-01-02, 17:05
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Skiten visas på svt 1 och svtplay imorgon klockan 21.00. Jag är ganska sugen på att se den men undrar om ni tror att den ligger kvar på svtplay några dagar eller om man måste se den live, vad tror ni?
Citera
2014-01-04, 19:30
Medlem
Runkpappers avatar
Tycker föreställningen vid några ögonblick fångade känslor som går djupt och är vackert, sorgligt och gripande. Något som kan väcka oss ur vår självförnekande dans mot graven.
Han borde fokuserat mer på det djupa och mindre på det triviala även om han band in dom båda hyfsat bra.
Citera
2014-01-06, 19:24
Medlem
bra skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här