2013-03-17, 21:45
Medlem
svampdamps avatar
Jag är förunderlig över varför användare på flashback, flera kända namn, svarar i meningslösa tramstrådar? Den senaste tiden har antalet skittrådar ökat drastiskt på Flashback och inte fan kommer det bli bättre om ni fortsätter att svara och driva dessa trådar frammåt.

Varför kan vi inte på Flashback komma med en gemensam överenskommelse att ge fan i dessa trådar och inte skriva i dem? Vad driver er till att skriva trams i dessa tramstrådar?
Citera
2013-03-17, 21:49
Medlem
Polyklorfenols avatar
Ibland är det bara så oerhört befriande att i detta prestationsbaserade samhälle totalt få släppa alla hämningar och bara explodera ut i total löjlighet!
Citera
2013-03-17, 21:50
Medlem
För att de kanske inte vet om det är trams eller ej?
Finns ju faktiskt trådar som ser ut som trams fast inte är det. Sen finns det ju dock såna som är självklara, typ nåt i stil med "Ni ska dö era bögar"
Citera
2013-03-17, 21:52
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Ibland är det bara så oerhört befriande att i detta prestationsbaserade samhälle totalt få släppa alla hämningar och bara explodera ut i total löjlighet!

Ligger något i det. Och om det inte är ett jävligt tråkigt troll finns ju risken att man får sig ett gott skratt åt en tramsig kommentar.
Citera
2013-03-17, 21:53
Medlem
gato12s avatar
Om man får vara så förmäten som att känna sig träffad av att vara ett "känt namn"...så drabbas jag understundom av en akut skrivklåda som inte gör någon som helst urskiljning vad gäller kvalitet på tråden i fråga.

Efteråt mår jag illa när jag ser mig i spegeln.
Citera
2013-03-17, 21:57
Medlem
Asurmans avatar
Det är nog bästa sättet att hantera tramstrådar. Om det är självklart troll, strunta i den. Sen finns det folk som är sämre på trådstarter så då kan man kolla runt lite innan man börjar skriva.
Citera
2013-03-17, 21:58
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Om det finns meningslösa tramstrådar,då finns det medlemmar som har gjort dessa och naturligtvis så svarar dom på andra trådar med samma karaktär.
Citera
2013-03-17, 22:00
Medlem
Det är väl kul ibland antar jag, sen vet man ju aldrig om det är en trolltråd eller inte.
Citera
2013-03-17, 22:06
Medlem
sharkbaits avatar
En (ev. ny) form av underhållning helt enkelt.

Om du tycker det är roligt eller inte är väl upp till dig. Personligen kan jag tycka dessa "Laidback" trådar har en viss charm och förtjänar att bli kvar.
Citera
2013-03-17, 22:10
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Jag gillar det ibland bara för att jag finner tråden roande och har ändå inget bättre för mig.
Citera
2013-03-17, 22:20
Moderator
^Eazs avatar
Min analys är följande.

De som tramsar tillbaka.
De som passar på att posthora.
De som påpekar regler.
De som faktiskt ger ett svar på TS oavsett hur idiotisk trådstarten är.

Om moderatorerna utnyttjar sina verktyg och slänger varning på 1 och 2 (+ trådstartaren) så kommer dessa trådar minska.
Citera
2013-03-17, 22:21
Medlem
ClubbingSealss avatar
Bara för att jag kan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto