2013-03-17, 11:03
Medlem
Om man jämför dom hära två, vilket är bäst? Behöver hjälp förstår inte så mycket av sånt

http://www.bredbandsbolaget.se/bredb...vbredband.html

jämfört med

Comhem Large 30mbit, 8 inklusive valfria kanaler förutom Canal + osv, sammanlagt faktura 368 per månad ink samtal 580-600kr. Vilken tror ni är bäst?
Citera
2013-03-18, 19:36
Medlem
Messerschmitts avatar
Detta erbjudande.
Citera
2013-03-18, 22:00
Medlem
godboys avatar
Jag hade valt Comhem eftersom du kan variera TV-Kanalerna. Har själv Comhem men med massa TV-kanaler också. Jag är nöjd med Comhem och de är väldigt driftsäkra, jag har knappt haft några problem alls med dem medan ett par vänner har en hel del bekymmer med Bredbandsbolaget i form av att de inte klarar leverera rätt hastighet på modemet plus att TV-kanalerna kan te sig svajiga. Men det kan ju bara vara otur.
Citera
2013-04-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag hade valt Comhem eftersom du kan variera TV-Kanalerna. Har själv Comhem men med massa TV-kanaler också. Jag är nöjd med Comhem och de är väldigt driftsäkra, jag har knappt haft några problem alls med dem medan ett par vänner har en hel del bekymmer med Bredbandsbolaget i form av att de inte klarar leverera rätt hastighet på modemet plus att TV-kanalerna kan te sig svajiga. Men det kan ju bara vara otur.

Jag kollade också precis upp bredbandshastigheten. Dom kanske gav 200mb men det nådde inte alls 200mb.
Citera
2013-04-04, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electrichouse
Jag kollade också precis upp bredbandshastigheten. Dom kanske gav 200mb men det nådde inte alls 200mb.
Var det här du kollade? http://www.bredbandskollen.se/

Jag får 156 ner på min 200 lina, och enligt bredbandskollen så är det bra (det är mer än jag behöver så jag är nöjd...).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in