2013-06-03, 14:29
Medlem
gött om en timme kan jag hämta min tablet Z...
Citera
2013-06-04, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerbsandInk
gött om en timme kan jag hämta min tablet Z...
hur är den? skriv lite vad du tycker
Citera
2013-06-14, 20:29
Medlem
Kolagubbens avatar
Köpte från Telenor för 4800:- 16GB med 4G olåst.

2 dagars leveranstid.

Riktigt bra pris!
Citera
2013-06-30, 17:09
Medlem
Fyfan alltså. Såg på webhallen att de hade en kvar i Solna, åker dit och får reda på att den vart såld.

Beställde då ifrån elgigantens onlinebutik, expressfrakt så förhoppningsvis har jag den på tisdag

Någon som kan kommentera vad de tycker om plattan hittills?
Citera
2013-06-30, 18:15
Äntligen lite full-HD plattor. Har lekt lite med Samsungs 10.1 platta men känns idiotiskt att skaffa en platta med 1280x800 år 2013 :/
Citera
2013-06-30, 20:10
Medlem
Är sugen på Tablet Z, men hur funkar android med windows? kan man för över filer över wifi samt använda plattan för att göra enklare saker på datorn som volym, starta film o musik ifrån mappar och ej färdiga listor?
Citera
2013-06-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indigun
Är sugen på Tablet Z, men hur funkar android med windows? kan man för över filer över wifi samt använda plattan för att göra enklare saker på datorn som volym, starta film o musik ifrån mappar och ej färdiga listor?

Absolut, appen unified remote kan göra i princip allt du nämner. Vill du ta ett steg längre så finns TeamViewer som gör att du kan se datorns skärm på mobilen och göra allt som du brukar göra vid datorn.
Citera
2013-07-03, 22:20
Har skaffat en tablet z nu så jag borde nog kunna reda ut eventuella oklarheter kring den om någon undrar något.

Nu till min fråga : Jag hade tidigare en jailbreakad iphone med fullversionen av Bloons Tower Defense 4, nu kostar den vanligtvis men skulle någon på forumet kunna tipsa om en sida eller liknande där jag kan fixa fullversionen gratis? Eller måste jag roota för detta?
Citera
2013-07-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Nu till min fråga : Jag hade tidigare en jailbreakad iphone med fullversionen av Bloons Tower Defense 4, nu kostar den vanligtvis men skulle någon på forumet kunna tipsa om en sida eller liknande där jag kan fixa fullversionen gratis? Eller måste jag roota för detta?
http://forum.mobilism.org/portal.php...les&block=aapp rekommenderar jag, använder den när jag letar efter appar. För att kunna spela vissa spel så måste du roota eftersom du måste patcha dom(http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?t=574421 är nog den bästa)
Citera
2013-10-14, 16:29
Medlem
I-R-Baboons avatar
Har hört att Xperians pekskärm lever sitt eget liv och kan "klicka" igång saker som man själv inte valt även när den ligger oanvänd på bordet. Någon som här som råkat ut för det?
Citera
2013-10-14, 16:57
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-R-Baboon
Har hört att Xperians pekskärm lever sitt eget liv och kan "klicka" igång saker som man själv inte valt även när den ligger oanvänd på bordet. Någon som här som råkat ut för det?

Det problemet har inte jag. Däremot kan pekskärmen balla ur om man stoppar plattan i badkaret.
Citera
2013-10-16, 22:24
Medlem
Jag sitter med en iPad gen2 och känner att det är dags för en uppgradering. Min blickar har dragits till Xperia Tablet Z som verkar vara riktigt trevlig och skummar på luren med. Jag visar en hel del powerpoint-presentationer med iPaden som jag styr med iPhonen. Det fungerar riktigt bra med Keynote och Keynote-remote. Är det någon som har erfarenhet av detta med Xperia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in