2013-03-16, 15:01
Bannlyst
Jag tror att anledning till smutskastningen och våldtäkts anklagelserna mot Julian Assange
var på grund av att underättelsetjänsten visste att Assange hade information om Spionen
Carl Bildt.Och det är däför Assange har svart målats i media och idag är på flykt.

Är nu Carl Bildt den bästa spionen som funnits i Sverige?
Var han bättre en Stig Bergling?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16425438.ab

Vad tycker ni om det här?
Citera
2013-03-16, 15:34
Medlem
MrUnderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorsRiddare
Jag tror att anledning till smutskastningen och våldtäkts anklagelserna mot Julian Assange
var på grund av att underättelsetjänsten visste att Assange hade information om Spionen
Carl Bildt.Och det är däför Assange har svart målats i media och idag är på flykt.

utifrån vad hans ansiktsuttryck säger tror jag att han har saker som han döljer, men det finns ju inga sådana citat i aftonbladet
Citera
2013-03-16, 17:03
Medlem
Avadors avatar
Jag tycker inte alls det låter omöjligt
Citera
2013-03-16, 22:24
Bannlyst
Det är min teori. Jag tycker inte heller att det skulle vara omöjligt.
Citera
2013-03-16, 23:15
Medlem
Gruppledaren i sverige-truppen har sedan länge varit Carl.

tro inte för en sekund att någon av dagens politiker, iaf på den högra sidan, inte är handplockade.
Carl må vara den främsta spionen, men SAMTLIGA på den högra sidan i högre positioner lyder under samma order.
Citera
2013-03-19, 02:01
Bannlyst
Så du menar att dem står dirket under cia's ledning.
Var får dem sina hemliga medelanden ifrån tror ni?
Citera
2013-03-19, 02:07
Bannlyst
Tror ni Carl Bildt's spion cell har kontakt med andra spion celler i Europa?

Har dem så kallade "handlers" eller "hanterare" hur sker överlämnadet av information, vad tror ni?
Citera
2013-03-27, 17:33
Bannlyst
Här kommer lite uppdaterad information om Carl Bildts spioneri.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16494031.ab
Citera
2013-06-11, 21:58
Bannlyst
Visst är Carl en spion i Berglingklass men Assange är en ny Kim Philby, troligtvis har han skadat den fria världen mer än vad Philby någonsin gjorde.
Ge Assange ett hedersmedborgarskap i Gaza och en våning i Damaskus.
Citera
2014-03-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorsRiddare

Politik är så himla komplicerat. Vem orkar. Det var nån grej om att nån politiker sa att saudiarabien inte var en diktatur och gudars vilket liv det blev. Jag menar, kronprinsessan Victoria har ju varit där och skakat hand och varit nere i hettan och tittat på Masdar City för att fatta hur morgondagens städer skall se ut, så hur farligt kan allt det här politiska vara egentligen.

Lika bra att titta på Let's Dance. Verkar mycket vettigare. Jag tror Carl Bildt är en utomordentlig dansare. Annars vet jag inte vad han håller på med, han snackar så släpigt.
Citera
2014-03-13, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thingamabob
Politik är så himla komplicerat. Vem orkar. Det var nån grej om att nån politiker sa att saudiarabien inte var en diktatur och gudars vilket liv det blev. Jag menar, kronprinsessan Victoria har ju varit där och skakat hand och varit nere i hettan och tittat på Masdar City för att fatta hur morgondagens städer skall se ut, så hur farligt kan allt det här politiska vara egentligen.

Lika bra att titta på Let's Dance. Verkar mycket vettigare. Jag tror Carl Bildt är en utomordentlig dansare. Annars vet jag inte vad han håller på med, han snackar så släpigt.
DET beror kanske på att Calle hela tiden funderar - över vad han egentligen pysslade med år 1994 - för husses räkning?
Citera
2014-03-13, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
DET beror kanske på att Calle hela tiden funderar - över vad han egentligen pysslade med år 1994 - för husses räkning?

Tankeläsning är också sådär himla svårt. Men du är smart, tänk jag trodde det brukar vara både en husse och en matte. Hundar blir lätt förvirrade när de får dubbla kommandon.

Det finns en tråd här nånstans om en stackare som slet ihjäl sig för Sverige och som sen hoppade i sjön, kan inte hitta den. Får leta vidare.

Annars tror jag Sverige mår rätt bra, om man ser på befolkningen. Rätt många verkar inte gå på antidepressiva utan kan fortfarande tänka och resonera. Hoppas bara det finns mycket lugn och tålamod, så blir det nog bra till sist.

Tråkigt bara att Reinfeldt och Bildt säger olika saker, det får Sverige att tala med två tungor.

Neutralitet är också sådär himla komplicerat. Vem orkar. Kuligare att titta på Idol eller Tunnelbanan eller nåt verkligt som man kan förhålla sig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in