• 3
  • 4
2005-05-21, 18:33
Bannlyst
är det inte lite svårt att få upp den på tramadol?
Citera
2005-05-21, 18:46
Medlem
Bopos avatar
Ett par drinkar är allt som räcker för att få tjejen i baren
Citera
2005-05-21, 18:58
Medlem
är man lite vanedrickande så får man ju alltid knulla när man är full...
fast visst sprit slår fel ibland ...
men e tycker jag funkar om man inte är så överdrivet ''lekfull''.
Citera
2005-05-21, 19:02
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Ni ser ju det från fel perspektiv, bra droger för när man träffar flickor är antingen roppar i drinken eller en gammal trasa med kloroform.
OBS! Det kommer inte bli mycket av om ni tar det själva.
Citera
2005-05-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
är det inte lite svårt att få upp den på tramadol?

Sjukt nog har jag på något sätt lärt mig att få upp den ganska bra, 9 gånger av 10 på senare tid fast inte direkt när dom börjar färga utan när dom suttit i ett tag. Personligen gillar jag inte kombon moffad + sex då jag tycker det redan är för skönt att störa det med ansträngningen sex kräver.
Citera
2005-05-22, 01:14
Medlem
mankots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
Ni ser ju det från fel perspektiv, bra droger för när man träffar flickor är antingen roppar i drinken eller en gammal trasa med kloroform.
OBS! Det kommer inte bli mycket av om ni tar det själva.

HAHAHAhahahahHAHAHAHahah
Citera
2005-05-22, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supah
vadå.. du märker ju om hon kommer vilja ligga med dig på 10minuter.. vill hon inte så är det bara att skita it ? = )

håller helt med,, det märks ganska snabbt, är hon inte eld o lågor bara av att parata med mig så drar jag!!!

sen har jag ganska många gånger knullat lite för full och där man dagen efter inte ens minns något, lite tråkigt faktiskt!!

lite alkohol och man blir en riktig charmör,, fast jag brukar luta åt att bli lite kaxig och mobba brudarna lite, fast bara på skoj då, men det vet ju inte dom!!
Citera
2005-05-23, 13:25
Medlem
..Tequila..s avatar
haha, tjack e ju bra, fast inte om du har tänkt nå mer,tjackballe kan ju inte vara så kul..inte för att jag själv får det,ja e tjej

Men jag har vart med om det, en kille som fick det men jag fattade ju varför,det var nog rätt jobbigt för han.

eller så bjuder du mej på E haha, nej som du säger då ska ju tjejen oxå ha tagit det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in