• 2
  • 3
2013-03-19, 20:59
Medlem
LagomLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Jo, antar att han ville skrämma mig vilket han lyckades med. Manligt eller ej så var han fett läskig och då har jag ändå varit med om att jag fått en kniv mot strupen under ett hot en gång och var då då lugnare..men det var något i hans blick.

Han var 38-40 nått.

Men precis, helt oprovocerat och såklart man blir förbannad.

Hej.

Jag är nyfiken, hur var hans kroppspråk under tiden han stirrade på dig? Är du annars en uppmärksam person, uppmärksammar du skuggor, varsel eller andra "små tecken" väldigt lätt?

LL
Citera
2013-03-20, 19:29
Medlem
eilahtans avatar
Alltså putta honom, men stå för fan för det.

Jag hade frågat vad problemet var direkt han puttat mig, vad är det för meserier och 5-årsfasoner att putta tillbaka?

Grow a fucking pair
Citera
2013-03-20, 20:43
Medlem
Jag tror han ville slå dig men vågade inte riktigt.

Ursäkta ot men..
Haha..jag mötte en på en ica affär som var riktigt otäck. Precis när jag skulle lägga upp varorna kommer en gammal gubbe och ställer sig före mig i kön, jag blir lite brydd och säger typ att du får ställa dig i kön. Gubben lyssnar inte alls och jag blir lite förbannad och säger högt till mannen, du får för fan ställa dig i kön, varvid gubben fräser att han inte ska stå i nån jävla kö. Men ta för fan och ställ dig i kön säger jag ännu argare och gubben skriker mera sakar om att han inte ska stå i nån jävla kö..eftersom hela situationen är så konstig och det är en hyfsad kö bakom mig frågar jag, är du nån sorts jävla psykopat? (och funderar på att handgripligen flytta gubbjäveln ur kön) Varvid det fullkomligt brister för gubben och han skriker så hela han skakar av vrede DET KAN DU GE DIG FAAAAN PÅ ATT JAG ÄR!!!.. kommer på att vi är ganska nära rättspsyk så jag lät han gå före : ) Man kan ju vänta nån minut extra om man slipper en kökskniv i mjälten, Och det skulle ju inte se snyggt ut om man misshandlar en pensionär med psykiska problem på en ica affär.
Citera
2013-03-20, 21:33
Medlem
CrazyPriests avatar
Du hade kunnat fråga idioten vad "faan" han ville?
Citera
2013-03-21, 08:55
Medlem
kapgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronken
Jag tror han ville slå dig men vågade inte riktigt.

Ursäkta ot men..
Haha..jag mötte en på en ica affär som var riktigt otäck. Precis när jag skulle lägga upp varorna kommer en gammal gubbe och ställer sig före mig i kön, jag blir lite brydd och säger typ att du får ställa dig i kön. Gubben lyssnar inte alls och jag blir lite förbannad och säger högt till mannen, du får för fan ställa dig i kön, varvid gubben fräser att han inte ska stå i nån jävla kö. Men ta för fan och ställ dig i kön säger jag ännu argare och gubben skriker mera sakar om att han inte ska stå i nån jävla kö..eftersom hela situationen är så konstig och det är en hyfsad kö bakom mig frågar jag, är du nån sorts jävla psykopat? (och funderar på att handgripligen flytta gubbjäveln ur kön) Varvid det fullkomligt brister för gubben och han skriker så hela han skakar av vrede DET KAN DU GE DIG FAAAAN PÅ ATT JAG ÄR!!!.. kommer på att vi är ganska nära rättspsyk så jag lät han gå före : ) Man kan ju vänta nån minut extra om man slipper en kökskniv i mjälten, Och det skulle ju inte se snyggt ut om man misshandlar en pensionär med psykiska problem på en ica affär.

var med om det i en mataffär jag jobbade i, men det slutade med att den skumma gubben fick näsbenet avslaget av en arg ung man som stod bakom honom i kön, han sprang runt med plåster över näsan i ett halvår men tror inte han lärde sig nåt av händelsen
Citera
2013-03-21, 08:56
Medlem
kapgars avatar
han kanske ville ligga med dig?liknade han Tito från "hjälp"?
men skämt åsido, antingen hade han nog nån form av psykiska problem, eller så märkte han inte att han gick in i dig först och trodde att du bara knuffade till honom utan anledning
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in