Urk å fy och usch!!!!
Fy fan de va ingen roligt "suprise" FY FAN VA ÄCKLIG!!!!
Kan bara gemföra den med super duper mega floppen att lansera MER på burk, smakar fan mer metall än något annat FY FAN VA ÄCKLIGT!!!!!
Ja, det var ingen höjdare. Man tycker ju att det borde vara samma innehåll som i de vanliga burkarna, fast mer finfördelat. Men det smakare ju bara skit.
Jag tycker det är gott! Det passar på alla typer av bröd jag har testat med och går utmärkt att kombinera med ost. Jag har planer på att testa varma mackor med tub-makrill och ost - gissar att det är brottargott!
" - Vi har ett unikt tubbeteende i Sverige och Norge, säger Pernilla Börjesson"
Jag måste också testa. Är storkonsument av makrillfilé i tomatsås, på rostat bröd. Men det klagas lite på efterlukten här hemma. Kanske kan vara något för mig detta.
Makrill i tub, makrill i tomatsås, rökt, stekt, förvälld - makrill i alla former är en gudomlig firre! Tyvärr bor jag utomlands och kan inte ta del av denna spännande nya makrill-på-tub. Men jag ska testa nästa gång jag är hemma givetvis.
F.ö. - någon som är galet förtjust i böcklingpastej på tub också?
äter inget ur tub sen en polare skicka Tube-girl länken, får upp bilden i huvudet när nån säger TUB
kaviar borde förbjudas, jävla päck är va det är.
fö:lyssnar ja på LinkinPark
och nu säger ja gonatt
Nja. Ingen riktig höjdare. Smakade mest tomat tycker jag. Jävligt praktisk. Annat kan man ju inte säga.
Men i fortsättningen blir det nog burk för min del. Vill ha mer än 50% makrill på min macka.
Jag är inne på min andra tub nu, visst den är dyrare, smakar inte lika gott och innehåller mindre fisk.
Men det är förbannat praktiskt att man slipper öppna konserver, mosa det med gaffel och få en massa stänk, dessutom äter jag aldrig upp en hel burk utan måste lägga den i en plastpåse och ha i kylen, så ibland får jag slänga lite.
När det bara är jag som äter så blir det tub, skulle nog köpa konserv om man var en familj.
Vet inte om jag fick ett måndags exemplar, men jag tyckte att tuben endast smakade socker. blev så totalt missnöjd över denna produkt.. tyvärr. riktig makrill kommer i konservburk och skall stänka tomatsås när man öppnar den...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!