2013-03-13, 21:17
Medlem
Var nyss med om något som gjorde fruktansvärt ont i de nedre regionerna.

Drog bak förhuden och märkte att förhuden satt fast i ollonet på ett litet ställe på några millimeter. Det var som om jag hade klistrat fast förhuden! Fick panik och drog bakåt ännu mer, och jävlar vad ont det gjorde + en jävla massa blod.

Vad i helvete var detta? Drog en liten handtralla för några timmar sedan men då tvättade jag mig direkt efteråt.

Har använt Pevaryl ett tag men inte den senaste veckan.

HJÄLP MIG, tänk om det händer igen men runt hela ollonet, då blir det inte roligt

EDIT: Fick värsta såret på ollonet nu
Citera
2013-03-13, 21:20
Medlem
tzjs avatar
Bästa sättet att lösa problemet är tankar av erotisk karaktär. Detta sätter fart på den genitala lubriceringen.
Citera
2013-03-13, 21:24
Medlem
Kör en kissbomb, det löser nog upp det mesta!
Citera
2013-03-13, 21:31
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Kör en kissbomb, det löser nog upp det mesta!

Det brukar jag roa mej med. Fast vem vet det kanske hjälper
Citera
2013-03-13, 21:34
Medlem
Laughinglasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NgulBanan
Var nyss med om något som gjorde fruktansvärt ont i de nedre regionerna.

Drog bak förhuden och märkte att förhuden satt fast i ollonet på ett litet ställe på några millimeter. Det var som om jag hade klistrat fast förhuden! Fick panik och drog bakåt ännu mer, och jävlar vad ont det gjorde + en jävla massa blod.

Vad i helvete var detta? Drog en liten handtralla för några timmar sedan men då tvättade jag mig direkt efteråt.

Har använt Pevaryl ett tag men inte den senaste veckan.

HJÄLP MIG, tänk om det händer igen men runt hela ollonet, då blir det inte roligt

EDIT: Fick värsta såret på ollonet nu

Kanske tänkt på omskärelse?
Citera
2013-03-13, 21:45
Bannlyst
Kissbomb lmao, det gjorde man ju bara när man var kid <-8 smörj in din pick!

Tjuvar på tråden: Hade ni någon i klassen som kunde stoppa in picken i kroppen? Det hade jag och han var elak så jag slog han!
Citera
2013-03-13, 21:52
Medlem
Goldmanns avatar
Limmar ihop om man inte håller sig ren. Det är faktiskt det vanligaste. Annars växer det inte ihop.
Citera
2013-03-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmann
Limmar ihop om man inte håller sig ren. Det är faktiskt det vanligaste. Annars växer det inte ihop.
Hur menar du där?

Jag tvättar mig varje dag, om inte mer. Efter lite googlande så kan det börja klibba om man tvättar sig för mycket?
Citera
2013-03-13, 23:39
Medlem
Ge fan i att dra över mössan igen efter att du tvättat den, ollonet ska vara tort hela tiden. Har du ollonet avklätt så mycket som möjligt ska du se att problemet inte återkommer.
Citera
2013-03-14, 00:07
Medlem
revodnebs avatar
Fan jag har läst om detta fenomen i andra trådar, hur vanligt är det att förhuden växer ihop med ollonet? Det låter ju helt sjukt. Kan det vara någon ny sjukdom på G?
Citera
2013-03-14, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Fan jag har läst om detta fenomen i andra trådar, hur vanligt är det att förhuden växer ihop med ollonet? Det låter ju helt sjukt. Kan det vara någon ny sjukdom på G?

En runk om dan ....
Citera
2013-03-14, 15:41
Medlem
Bara för att vara alldeles klar: Det är inte "strängen" det handlar om, den del av huden som "sitter fast" vid ja..undersidan av ollonet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in