Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Fortsätter du att gå ner i vikt när din överkropp är "tömd" på fett lovar jag att fettet kommer börja försvinna från lår och rumpa också. Så fungerar människokroppen.
Kommer jag alltid att lägga på mig fett kring lår och rumpa först? Jag tänker, om jag tömmer mina fettdepåer, kommer fettet att lägga sig jämt kring kroppen vid en viktuppgång i framtiden eller kommer fettet att lägga sig på samma ställen?
Citat:
Ursprungligen postat av XzCaliberR
Gå långa snabba promenader och kör knäböj 2 dagar i veckan samtidigt som du kör benen med andra övningar, kompensera det med vanlig styrketräning med resten av kroppen men just knäböjjen är huvudövningen du skall fokusera på. kommer ge dig riktigt fina fasta lår och en riktigt tight rumpa.
Kom ihåg att göra djupa rörelser och inte alltför snabba, dra på en vikt som känns relativ tung men inte så tung att den belastar andra muskelpartier för mkt sen är det bara dra igång och reppa i en lugn och sansad takt utan avbrott. repetera.
Upplägg:
Måndag: Ben, knäböj som bas
Tisdag: Bröst, Biceps
Onsdag: Promenad 1,5h snabb takt
Torsdag: Rygg, marklyft som bas, Triceps
Fredag: Långpromenad 1,5h snabb takt
Lördag: Ben, knäböj som bas, Axlar
Söndag: Långpromenad 1,5h snabb takt.
Antal reps per set = 15 - 20
Antal set per övning = 4
Antal övningar per muskelgrupp = 4-5
Ät korrekt, ris, pasta, gröt, kesella, diverse köttprodukter
Just do it! Du behöver ingen fettsugning. Träna rätt och fokusera alltid på och bli bättre. Inget slarv med kosten och ta dig till gymmet no matter what!
Gör detta UTAN FUSK i 6 månader och du kommer bli riktigt nöjjd! det kan jag garantera.
Du kommer även få ett mycket bättre välmående.
Lycka till nu krigarn!
XzC
Varför så hög volym?
Just nu kör jag följande upplägg:
Måndag; knäböj 5x5, bänkpress 5x5, axelpress 3x8-12 + HIIT cardio (-300kcal)
Tisdag; marklyft 5x5, stångrodd 3x8-12, latsdrag 3x8-12 + HIIT cardio (-300kcal)
Onsdag; bicepscurl med skivstång 3x8-12, bicepscurl med hantlar 3x8-12, pushdowns 3x8-12 + HIIT cardio (-300kcal)
Repeat
Söndag vila
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Man kan lägga på sig fett ojämnt men när man "bränner" det så tas det jämnt över hela kroppen. Kan kännas förbannat orättvist men det är bara att kämpa på som gäller
Ang hormonnivåer så behöver du troligtvis inte oroa dig såvida dina "bollar" är av normalstorlek.
Får väl kämpa på... livet är ett helvete