2013-03-13, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjungman
Du kan tatuera in ett W stort över magen, och så kan din brud tatuera in ett T stort över hela sin mage. Sen är det bara att ställa er bredvid varandra, med tröjan uppdragen, och njuta.

Kör på detta!

Fan va gulligt ...
Citera
2013-03-13, 13:56
Medlem
Stormakts avatar
En tatuerar in en hundbajspåse och den andra en hundbajs.
Citera
2013-03-13, 14:16
Medlem
Loxuss avatar
Har gått i liknande tankar med min fru. Fast man får ju ta nåt som även funkar ifall man går isär.
Citera
2013-03-13, 14:53
Medlem
En-rund-osts avatar
Gör det inte, spelar ingen roll att ni har barn tillsammans. Ni kommer säkert göra slut inom 6år.
Citera
2013-03-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roboz
vill ha bra tips på en likadan tattoo som jag och min flickvän kan göra nått som betyder att man älskar och tar hand om varandra eller liknande

ps vi vill göra något sånt här i stället för att skriva varandras namn
Menar du på allvar att du/ni vill ha hjälp med något som betyder något för er?

Förresten 1:
Tatuering skrivs inte tattoo

Förresten 2:
Du har nog sett lite för mycket av ink-program på tv och blivit indoktrinerad med att en tatuering måste ha en betydelse.

Förresten 3:
Väx upp.
Citera
2013-03-13, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Menar du på allvar att du/ni vill ha hjälp med något som betyder något för er?

Förresten 1:
Tatuering skrivs inte tattoo

Förresten 2:
Du har nog sett lite för mycket av ink-program på tv och blivit indoktrinerad med att en tatuering måste ha en betydelse.

Förresten 3:
Väx upp.

hur stavad de då? och bara så du vet så har jag fullt med tatueringar hela kroppen så vet nog att visa inte har nå betydelse och för de sista skaffa dig ett liv
Citera
2013-03-13, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandlagaren
Ett tips är att man aldrig ska tattuera sin kärleks namn eller något om den.
Det är mer en oskriven regel skulle jag säga.
Citera
2013-03-14, 09:45
Medlem
men bara en fråga har jag frågat om eran jävla tillåtelse???? vill ha tips inte nå skit om att man inte ska göra/ få eller borde ni kan fuck off
Citera
2013-03-14, 16:52
Medlem
Hitta något som ni har gemensamt som ni kan tatuera, barnens namn kanske!
Kör skriften i samma form och stil! då har ni något gemensamt och en symbol för eran kärlek genom era barns namn - för det var ju kärlek som skapade dom eller hur?
Sedan kan ni lägga till några speciella rankor osv runt det eller någon fin blomma!

Då blir ju inte heller risken att ni ska koppla tatueringen till ev. skilsmässa i framtiden, era barn kommer ALLTID vara i era hjärtan oavsett + att ni får dendär gemensamma tatueringen som ni så gärna vill ha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in