2013-03-13, 11:53
Medlem
vill ha bra tips på en likadan tattoo som jag och min flickvän kan göra nått som betyder att man älskar och tar hand om varandra eller liknande

ps vi vill göra något sånt här i stället för att skriva varandras namn
Citera
2013-03-13, 12:05
Avslutad
Nej, det ska man aldrig göra.
Sannolikheten att ni är tillsammans resten av livet (ja, så länge sitter en tatuering) är såpass liten så det är dumt att gadda sig.

Hur länge har ni varit tillsammans? Några månader? Ålder?
Citera
2013-03-13, 12:09
Medlem
är 23 varit i hop 2 år har haft ett förhållande på 5 år innan detta och har barn och har massor med tatueringar redan
Citera
2013-03-13, 12:10
Medlem
vill ha nå som visar att vi uppskattar varandra och älskar varandra
Citera
2013-03-13, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Nej, det ska man aldrig göra.
Sannolikheten att ni är tillsammans resten av livet (ja, så länge sitter en tatuering) är såpass liten så det är dumt att gadda sig.

Hur länge har ni varit tillsammans? Några månader? Ålder?

glömde att citera =) men kika gärna vad jag skrev
Citera
2013-03-13, 12:14
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roboz
vill ha nå som visar att vi uppskattar varandra och älskar varandra
Gud vad gulligt. Det räcker inte med ömhet, respekt och vänliga ord?
Tatuera in varandras blodgrupper på era bröst.
Citera
2013-03-13, 12:34
Medlem
I mitt hemland Indonesien använder man sig utav ankor som symboler för livslång kärlek eftersom de bara har en partner i hela sitt liv. En anka kanske vore något?
Citera
2013-03-13, 12:40
Medlem
Kakhauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakje001
I mitt hemland Indonesien använder man sig utav ankor som symboler för livslång kärlek eftersom de bara har en partner i hela sitt liv. En anka kanske vore något?

ballt! men hellre en svan isåfall! är inte svanar lite vackrare än ankor?
inte för att jag skulle vilja ha en svan på kroppen.
Citera
2013-03-13, 12:54
Medlem
Ett ti
Citera
2013-03-13, 12:55
Medlem
Ett tips är att man aldrig ska tattuera sin kärleks namn eller något om den.
Citera
2013-03-13, 13:06
Medlem
tjungmans avatar
Du kan tatuera in ett W stort över magen, och så kan din brud tatuera in ett T stort över hela sin mage. Sen är det bara att ställa er bredvid varandra, med tröjan uppdragen, och njuta.
Citera
2013-03-13, 13:08
Medlem
Tatuera in -inget varar för evigt. Krasst men sant. Det behöver inte betyda att ni inte kommer att älska varandra för resten av era liv, men inte ens era liv varar för evigt. Nä det var ett dåligt förslag, jag vet, men kunde inte låta bli. Motsatsen skulle vara en liggande åtta, konsumtecknet som förr fanns på alla butiker, som betyder typ oändlighet och kretslopp. Fast det var också en ful tatuering.
Tro hopp och kärlek är ju vad ni vill ha, varför inte göra dessa symboler på något vis, finns förslag på denna sida: https://www.google.se/search?q=tro+hopp+och+k%C3%A4rlek&hl=sv&tbm=isch&t bo=u&source=univ&sa=X&ei=dWtAUbnZNMaF4AT874CwCw&sq i=2&ved=0CDkQsAQ&biw=1214&bih=591

Fast om det blir en fin tatuering vet jag inte.... men smaken är som baken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in