Nej, det ska man aldrig göra.
Sannolikheten att ni är tillsammans resten av livet (ja, så länge sitter en tatuering) är såpass liten så det är dumt att gadda sig.
Hur länge har ni varit tillsammans? Några månader? Ålder?
Nej, det ska man aldrig göra.
Sannolikheten att ni är tillsammans resten av livet (ja, så länge sitter en tatuering) är såpass liten så det är dumt att gadda sig.
Hur länge har ni varit tillsammans? Några månader? Ålder?
I mitt hemland Indonesien använder man sig utav ankor som symboler för livslång kärlek eftersom de bara har en partner i hela sitt liv. En anka kanske vore något?
I mitt hemland Indonesien använder man sig utav ankor som symboler för livslång kärlek eftersom de bara har en partner i hela sitt liv. En anka kanske vore något?
ballt! men hellre en svan isåfall! är inte svanar lite vackrare än ankor?
inte för att jag skulle vilja ha en svan på kroppen.
Du kan tatuera in ett W stort över magen, och så kan din brud tatuera in ett T stort över hela sin mage. Sen är det bara att ställa er bredvid varandra, med tröjan uppdragen, och njuta.
Tatuera in -inget varar för evigt. Krasst men sant. Det behöver inte betyda att ni inte kommer att älska varandra för resten av era liv, men inte ens era liv varar för evigt. Nä det var ett dåligt förslag, jag vet, men kunde inte låta bli. Motsatsen skulle vara en liggande åtta, konsumtecknet som förr fanns på alla butiker, som betyder typ oändlighet och kretslopp. Fast det var också en ful tatuering.
Tro hopp och kärlek är ju vad ni vill ha, varför inte göra dessa symboler på något vis, finns förslag på denna sida: https://www.google.se/search?q=tro+hopp+och+k%C3%A4rlek&hl=sv&tbm=isch&t bo=u&source=univ&sa=X&ei=dWtAUbnZNMaF4AT874CwCw&sq i=2&ved=0CDkQsAQ&biw=1214&bih=591
Fast om det blir en fin tatuering vet jag inte.... men smaken är som baken.