Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Självklart ska de få bo i Sverige om de önskar, eller få vilken form av skydd de vill. De är mer till Sveriges nytta än många vita svenskar. Om det inte finns plats så tycker jag man kan slänga ut Jimmie Åkesson och andra värdelösa svennar och ersätta dessa med tolkarna.
Det är kul när godhetens kämpar visar sig vara motståndare till folkrätten för de som är av fel åsikt eller av svensk etnicitet. Odemokratiska rasistjävel.
I detta fall så kan jag som i vanliga fall brukar "den som är rasist" på något sätt hålla med TS. Har tolkarna som en följd av anställning i försvaret fått en hotbild mot sig då väst lägger svansen mellan benen och drar, då borde de få asyl i väst. I motsatts till vissa odemokratiska rasistjävlar så tycker jag dock inte att dessa tolkars asyl kan kvittas mot Jimmie Åkesson som är svensk medborgare som dessutom är fokkvald eller andra medborgare med "fel" åsikt heller. Utan snarare mot motsvarande antal individer i kvotflyktingssystemet. Det tycker jag låter både rimligt och till och med PK.