Jo jag undrar vilken salami som är godast till öl. Alltså sort och vilekt land. Just nu testar jag en tysk pepparsalami. Jag tycker den är godare (i alla fall krämigare) än den svenska, vad är era åsitker i salamiträsket?
Ungersk salami, Picks. Den smälter på tungan. Jag är smått beroende av den och det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Akta dig förresten, håll dig till den tyska
Vågar du testa rekommenderar jag den utan paprika.
Gillar Ridderheims Jambalaya, den svenska Timmermanskorven och sen finns ju korvarnas kungstiger och alla korvars moder: Spickekorven!
Och då snackar vi den extra stora varianten stoppad i oxbottentarm...satan vad sugen jag blev på spickekorv och öl...härlig torkad spickekorv med sitt vita saltlager runt....åh Gud...jag dregglar ner tangetbordet nu...fingrarna slinter i snålvattnet...stackars jävel som ska posta under mig nu...
Gillar Ridderheims Jambalaya, den svenska Timmermanskorven och sen finns ju korvarnas kungstiger och alla korvars moder: Spickekorven!
Och då snackar vi den extra stora varianten stoppad i oxbottentarm...satan vad sugen jag blev på spickekorv och öl...härlig torkad spickekorv med sitt vita saltlager runt....åh Gud...jag dregglar ner tangetbordet nu...fingrarna slinter i snålvattnet...stackars jävel som ska posta under mig nu...