2013-03-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Men herregud det har inget med medicinerna att göra, du skriver tror att medcinerna är räddningen på allt detta. Skärpning nu!

Jag har själv sett hur mediciner hjälper folk, så ja, jag anser att rätt preparat, vid rätt tillfälle kan göra en jävla massa. medicinerna kostar för att men ska kunna köpa in dyr apparatur, kunna hålla nämna apparatur fungerande (ström, vatten, personal), och kunna ha bra folk anställda.

Jag skulle faktiskt vilja påstå att du ska skärpa dig. Du påstod ju alldeles nyss att röntgen kostade hela 200 spänn. En piss i oceanen när man diskuterar dessa maskiner. Eller så kan du med egna ord förklara vad som är det farliga med mediciner. så utförligt du kan.
Citera
2013-03-18, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Om du tror att man vill decimera antalet människor på jorden, tror du då också att det är på grund av det som vissa försöker få ut att vaccin är farligt och att man därför inte ska vaccinera sig för att människor ska dö av sjukdomar som man enkelt kan förebygga?
Jag tror inte, jag vet att man vill minska befolkningen, ja människor ska dö i dödliga sjukdomar.
Citera
2013-03-18, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradet
Jag har själv sett hur mediciner hjälper folk, så ja, jag anser att rätt preparat, vid rätt tillfälle kan göra en jävla massa. medicinerna kostar för att men ska kunna köpa in dyr apparatur, kunna hålla nämna apparatur fungerande (ström, vatten, personal), och kunna ha bra folk anställda.

Jag skulle faktiskt vilja påstå att du ska skärpa dig. Du påstod ju alldeles nyss att röntgen kostade hela 200 spänn. En piss i oceanen när man diskuterar dessa maskiner. Eller så kan du med egna ord förklara vad som är det farliga med mediciner. så utförligt du kan.
Vad spelar det för roll vad maskinerna kostar, det är mediciner vi pratar om, det är bortkopplad från sjukhus utrustning. Självklart går det år el o vatten men det gör det alltid, även hemma hos mig betalar jag för el o vatten
Citera
2013-03-18, 17:34
Medlem
KimNeilJungs avatar
Diskussioner om HAARP är helt o.t i den här tråden.

//mod
Citera
2026-07-07, 05:57
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Uppenbarligen Covid-19
Citera
2026-07-20, 16:38
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Det var tekniker från HAARP som byggde CERN vilket ledde till grav stjärt-aids och det är ganska farligt. De försökte lösa det med piloter från facebook som flög in i 9/11 men det funkade inte då allt var fake.

Ät grönsaker och ta dina vitaminer så slipper du det där. Med "det där" så menar jag dina vanföreställningar och skeva idéer. Sluta skriv som en konspirationsteoretiker. En person från kliniken kommer att kontakta dig snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in