2013-03-09, 21:07
Medlem
Det finns många trådar som uppmanar [vita] svenskar att retoriskt tycka till om vår nuvarande invandringspolitik, men vad tycker svartingarna själva? Man tycker att de som "lyckats" ta sig in i Sverige borde av ren självbevarelsedrift luta åt SD och inse att det var ett skattefinansierat system som gav dem lyckan att etablera sig i guldlandet, oavsett om de nu är hopplösa bidragsparasiter eller rent av lyckade skatteplussvartingar.

Vem tjänar sämst på att överbelasta det skattefinansierade välfärdssystemet? Svartingen eller svensken? Visst ryker en hel del svenskar, företrädesvis de som systemet var satt att ge ett värdigt liv - pundare, sinnesjuka, sjuka, trögtänkta, halvidioter. Men när det systemet nu ska finansiera diverse svintofrillaslödder från fyrfotalandet, borde de "etablerade praktsvartingarna" inte fatta att det blir mindre pengar i plånboken till dem som redan har parasitsnabeln i den svenska skattebetalarkroppen?

Eller är de etablerade svartingarna så efterblivna att de inte förstår konsekvenserna av de gränslösa svartingarnas rätt att löpa amok på skattesystemets bekostnad? Har rasisterna rätt?
Senast redigerad av femlitersbongen 2013-03-09 kl. 21:11.
Citera
2013-03-09, 21:37
Medlem
bulletproofsouls avatar
Jag känner en egyptier i 50-årsåldern som bor i ett källarförråd i södertälje. Han har bott här i ca 30 år och har gått ner sig totalt efter att ha haft både jobb och hus i en ort i norrland. Han är riktigt bitter och sympatiserar starkt med SD. "De jävla parasiterna väller in som gräshoppor, annat var det på min tid, då fick vi göra rätt för oss" menar han. Han skyller sin belägenhet på de nyanlända invandrarna vilket är intressant. Här är en invandrare, låt vara från den gamla skolan som arbetskraftsinvandrare som det gått illa för med sponken och gräset men istället för att skylla på samhället skyller han på andra nyare invandrargrupper.

Kan tillägga att han är riktigt försvenskad, pratar i det närmaste perfekt svenska och har torskat på spiten precis som en riktig svensk.
Citera
2013-03-09, 21:52
Medlem
Du måste tänka på att lejonparten av de som kommer hit är ute efter livstids kravlös försörjning
och till och med de inser att Svenska skattebetalare kan inte försörja hela 3de världen trots miljöpartisters och VPKares våta drömmar.
Citera
2013-03-09, 21:52
Medlem
Lolsorzs avatar
Självklart har vi rätt att löpa amok i det Svenska samhället eftersom dom vita förstörde hela Afrika, sen byggde vi upp det Svenska samhället. Alla era kvinnor är våra kvinnor, fattar do?

Röd grön regering 2014
Citera
2013-03-09, 21:58
Medlem
xx-och-yys avatar
Vi säger att jag är svarting! vad det nu är för något?
Jag förstår inte vad du vill säga med all din text och snablar och kroppar skatt, skattebetalarkroppen. mm.

Är din fråga: Varför invandrare inte röstar på SD?

Läs din text om och om och om och om och säg till när du förstår vad du skrivit. Det är bara efterblivna som du som röstar på SD.
Efterblivna invandrare röstar inte på SD för att de är mindre efterblivna än du.
Citera
2013-03-09, 22:11
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx-och-yy
vad det nu är för något?

En person med mörkare hudkulör som härstammar från södra halvklotet, företrädelsvis afrika.
Citera
2013-03-09, 22:15
Medlem
Maackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
En person med mörkare hudkulör som härstammar från södra halvklotet, företrädelsvis afrika.

Med andra ord folk från en icke skidåkande nation
Icke hockeyspelande folkslag
Citera
2013-03-09, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xx-och-yy
Vi säger att jag är svarting! vad det nu är för något?
Jag förstår inte vad du vill säga med all din text och snablar och kroppar skatt, skattebetalarkroppen. mm.

Är din fråga: Varför invandrare inte röstar på SD?

Läs din text om och om och om och om och säg till när du förstår vad du skrivit. Det är bara efterblivna som du som röstar på SD.
Efterblivna invandrare röstar inte på SD för att de är mindre efterblivna än du.

Vill du att alla vi som förstår utmärkt, förklarar för dig på ett enklare sätt?
Kommer du att hålla dig till ämnet då eller?
Citera
2013-03-09, 22:25
Medlem
xx-och-yys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depprikula
Vill du att alla vi som förstår utmärkt, förklarar för dig på ett enklare sätt?
Kommer du att hålla dig till ämnet då eller?

Skriv om TS så jag som är efterbliven förstår frågan.
Citera
2013-03-09, 22:33
Medlem
xx-och-yys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten

Jaha. Trodde att han klagade på alla invandrare även de med vit hud.
Citera
2013-03-09, 22:34
Medlem
Ok! Borde inte alla skattefinansierade svartingar rösta SD? Eller hoppas dom på mer?
Citera
2013-03-09, 22:43
Medlem
BizarreReverends avatar
Ofta som man fått höra från äldre invandrare om den nya invandringen. : Det börjar bli mer likt som det var där hemma, det(dem människor) man flydde ifrån=(

"Ej svart"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in