2013-03-09, 12:46
Medlem
Fallmans avatar
Hej!

Använder inte PM- så jätte mycket, men nu när jag väl skulle försöka så får jag enbart detta vid försök:

Citat:
Fallman, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
  • Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
  • Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Varför?
Senast redigerad av Fallman 2013-03-09 kl. 12:50.
Citera
2013-03-09, 13:07
Medlem
Cousin Cocaines avatar
https://www.flashback.org/sp37562307

Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Det felmeddelandet kan dyka upp när man bland annat har för många flikar uppe samtidigt.
Stäng ner och gör bara en sak åt gången som att antigen läsa eller skicka pm så brukar det ordna sig.
Citera
2013-03-09, 14:12
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
https://www.flashback.org/sp37562307

Problemet löst! Tack så mycket. Får man fråga varför det blir så, har du något bra svar? - Kör firefox.
Senast redigerad av Fallman 2013-03-09 kl. 14:14.
Citera
2013-03-09, 14:20
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Problemet löst! Tack så mycket. Får man fråga varför det blir så, har du något bra svar? - Kör firefox.

Q: Jag får upp <Användarnamn>, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: och så vidare när jag vill skicka PM. Varför får jag inte skicka PM?
A: Anledningen till detta är att du öppnat fler fönster efter du började skriva på ditt PM. Efter en säkerhetsbrist hittats så infördes den här begränsningen. För att slippa problemet så får man helt enkelt se till att skriva klart sitt PM innan man klickar sig vidare på forumet eller öppnar nya flikar.

Exakt vad för säkerhetsbrist det är har jag ingen aning om, och hade jag det så hade det varit dumt att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in