Skövde ligger väl i mellansverige, har högskola och en av de mer framgångsrika deltagarna i Gladiatorerna kommer väl därifrån? Då tänker jag inte på Izor som är Gladiator, utan en utmanare.
Tänker du på en man som har samma hudfärg som mina bajskorvar brukar ha?
Tänker du på en man som har samma hudfärg som mina bajskorvar brukar ha?
Jag har ingen kunskap om dina bajskorvar, men om frågan är om killen är mörkhyad så är svaret ja. Han läste tydligen enskilda kurser på högskolan dessutom, däribland franska, trots att han kommer från en fransktalande familj. Skulle väl fixa lite billiga högskolepoäng antar jag. Jag tänker inte nämna hans namn då jag inte vet med 100% säkerhet att det är den jag tänker på.
Jag har ingen kunskap om dina bajskorvar, men om frågan är om killen är mörkhyad så är svaret ja. Han läste tydligen enskilda kurser på högskolan dessutom, däribland franska, trots att han kommer från en fransktalande familj. Skulle väl fixa lite billiga högskolepoäng antar jag. Jag tänker inte nämna hans namn då jag inte vet med 100% säkerhet att det är den jag tänker på.
Dom brukar företrädesvis vara bruna ja. Jag vet inte heller säkert om det är han, jag känner honom inte heller, men har hört lite annat skvaller om honom!
Ursäkta att jag väcker denna till liv igen, men "gladiatorn" har tydligen blivit dömd för blotteriet. En fågel viskade i mitt öra att hans namn i TV-serien tydligen hade något med kyla att göra...
vad är det för värdelös tråd? snacka klarspråk för helvete
är det meningen man ska ha koll på 30 gladiatorer genom åren och att nån heter nåt fruset på engelska? skämtar ni eller?
Hahahaha Jag har länge hoppats på att det var IZOR ... större idiot finns knappt. I skövde på 90-talet på ett gym som heter/hette Fysiken var det ett dagligt inslag att denne IZOR sprang runt i gymmet i bara kallingarna och spände sig. (Obs, det var innan han börja käka anabola).Så för oss som var tvungna och stå ut med det är nog ingen av oss förvånade att det var han som blottat sig. Synd om killen faktiskt, hans lillbror har spelat i landslaget i handboll, och lille nik... oops Izor hamnade i skuggan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!