Citat:
Ursprungligen postat av CrapOrama
Det jag vill ha sagt med det är att du hittar uppgifter, information, recept mm. som kan vara "farliga" för barn i vilket forum som helst här. Vi kan inte vara skyddande änglar som ska försöka få barn på bättre tankar. Det är inte våran uppgift. Det ansvaret ligger hos föräldrarna.
Ok, men vad skadar två varningstrådar i de två forum där det bevisligen finns farliga grejer, anledningen till att jag bryr mig mer om drogorumet är att jag inte är aktiv i kemi och pyroteknik forumet.. Asså, anledningen till att jag postade från första början är att jag har märkt att det är massor av kids här och det oroar mig OK..
Jag försöker bara uppmärksamma folk på att det finns massor av kids här det är det som är huvudsyftet. Starta en debatt som kommer leda till att folk kanske tänker efter innan dom skriver "Ja men förfan beställ skiten och skicka i dig alltihop" när inlägget uppenbarligen av sin karaktär att döma är skrivet av en jävligt ung person. Det är ju lite roligt att just du Craporama svarar på min post eftersom du med allra största sannolikhet är en av dom människorna som jag till synes helt hopplöst försökte uppmärksamma... jag ber inte folk att hålla med, jag är bara glad om dom läser det och tänker på det. Du däremot sågar det totalt och säger att du skiter i om en kid sitter med en spruta i armen och att allt ligger på föräldrarna.. Jag däremot säger att jag skulle föredra ett varningens ord och om någon läser det så är det ju bara bra. Om vi säger att hela forumet skulle vara fyllt av folk som sket i om alla 15-åringar i sverige satt med kanyler i armarna på skitiga toaletter då skulle åtminstone inte jag vara här i alla fall.. jag har lite högre tankar om folk här.. Men, men.. man kan ju aldrig nå ut till alla...
det är minderåriga som redan har testat någon drog innan, resten som inte testat håller väl sig antagligen så långt ifrån skiten som möjligt