Flashback bygger pepparkakshus!
2013-03-08, 19:14
Medlem
Är på jakt efter "02 Stark portion", men tycks gå bet på att hitta någon som säljer i Skövde/Uddevalla. Finns på nätet men behöver ha det tills söndag kväll (till en kollega i Norge).

Någon här som har tips på butiker som kan tänkas saluföra detta snus här i trakten?
Citera
2013-03-08, 20:14
Medlem
Finns att googla fram
Citera
2013-03-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vahvamies
Finns att googla fram
läste lite snabbt, sry ingen aning faktiskt lycka till!
Citera
2013-03-09, 02:37
Medlem
Akkadians avatar
Lab Series är vanligare i Norge än i Sverige så jag förstår inte varför din norska polare inte kan köpa det själv...
Citera
2013-03-09, 03:46
Medlem
Emmelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fragone
Är på jakt efter "02 Stark portion", men tycks gå bet på att hitta någon som säljer i Skövde/Uddevalla. Finns på nätet men behöver ha det tills söndag kväll (till en kollega i Norge).

Någon här som har tips på butiker som kan tänkas saluföra detta snus här i trakten?

Tyvärr måste fullt medhåll givas till vad Akkadian skriver, eftersom nyssnämndas uppgifter är helt korrekta.

Citat:
Ursprungligen postat av Swedish Match

The Lab Series utvecklades genom ett samarbete mellan snusare, forskare och designers. Resultatet blev ett snus med en smak och form utan tidigare motsvarighet på marknaden. I dagsläget finns The Lab Series endast i Norge.

http://svensktsnus.se/sv/produkter/01-02-LabSeries/
Citera
2013-03-11, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmely
Tyvärr måste fullt medhåll givas till vad Akkadian skriver, eftersom nyssnämndas uppgifter är helt korrekta.

Där ser man, men tack för hjälpen!

Ang varför jag skulle köpa, är ca dubbla priset i Norge på tobak och jag reser ändå fram och tillbaka då och då. Vore ju synd att inte utnyttja att man helt lagligt får ta med sig en del varje resa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in