Jag vet inte om jag postar rätt här nu för jag har ingen aning om vad de handlar om. Men för ett par dagar sedan så började vissa text delar och även spel frysa på Windows skrivbord... Tex. Jag packa upp en film och när man högerklickar på en av .rar filerna så får man ju upp de olika alternativen och jag valde 'Extract to c:blabla" och när jag klickade på den så fastnade den delen på skrivbordet och man såg den om man kolla på film va inne på internet, allt förutom när man spelade. Och får att få bort de snabbast så fick jag ändra upplösning på skrivbordet och sen ändra tillbaka. Det har även hänt att om jag pausar ett spel att menyn har fryst fast på skrivbordet när jag har stängt ner spelet och de gör även att jag inte kan fortsätta spela utan måste starta om... Jag uppdaterade grafik drivrutinerna för de hade precis kommit nya, då funkade allt som vanligt fram tills idag (Detta höll i 2dagar) och de finns inga nya drivrutiner, jag har inte heller några virus och windows är fullt uppdaterat. Någon som har en aning om vad problemet kan vara ? Ganska irriterande när man måste byta upplösning hela tiden :/
Kan även tillägga att om jag högerklickar på skrivbordet eller på programmen nere till höger vid klockan så måste jag föra musen över de fönster som kommer upp annars ser de ut som att de inte riktigt har laddats upp... Alltså de är lite genomskinligt ...
Har aldrig hört om något sånt här problem och har lite svårt att förklara så hoppas ni förstår