2023-10-07, 06:45
Medlem
Nu inget med framtiden el nutida svenska fighters,utan om längre bak i tiden.

Vad hände med Markus Öberg, ?
Citera
2023-10-07, 08:24
Medlem
Brottargalnings avatar
Det senaste om Oliver Axelsson som var en stigande fighter fram tills han blev knivad.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/O89G4E/oliver-axelsson-knivhoggs-tarmen-stack-ut-ur-magen-mma

Han har gått en boxningsmatch sen dess och siktar på MMA igen.
Citera
2023-10-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Det senaste om Oliver Axelsson som var en stigande fighter fram tills han blev knivad.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/O89G4E/oliver-axelsson-knivhoggs-tarmen-stack-ut-ur-magen-mma

Han har gått en boxningsmatch sen dess och siktar på MMA igen.
Bilderna man såg när tarmen hänger utanför ser exakt ut som min stomi haha.
Men otroligt stark av honom våga sig tillbaka till sporten
Citera
2023-10-08, 13:03
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Hur går det för Turkalj? Är han ute ur UFC nu?

Hans senaste match såg det inte ut som han hade jätte bra defence mot boxningen, tog allting.

Hoppas han får en chans till, känns som han behöver ett stabilare gym med fler sparring partners osv. Jag vet inte riktigt hur han kan ändra detta..

Vad tror ni?
Hoppas han vänder skutan nu iaf
Citera
2023-10-08, 19:52
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseFranGnesta

Hans senaste match såg det inte ut som han hade jätte bra defence mot boxningen, tog allting.

Hoppas han får en chans till, känns som han behöver ett stabilare gym med fler sparring partners osv. Jag vet inte riktigt hur han kan ändra detta..

Vad tror ni?

Jag kan inte komma på en enda som fått vara kvar efter tre raka förluster i debuten. Tror han ryker.
Citera
2023-10-09, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Jag kan inte komma på en enda som fått vara kvar efter tre raka förluster i debuten. Tror han ryker.
Nej svårt se han va kvar,han rusade till UFC trodde han var nån, skulle tagit cage Warriors vägen/Bellator/PFL ..
Citera
2023-10-10, 20:20
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nej svårt se han va kvar,han rusade till UFC trodde han var nån, skulle tagit cage Warriors vägen/Bellator/PFL ..

Han kanske fortfarande kan ta den vägen nu?
Citera
2023-10-11, 09:01
Medlem
Citat:
Han kanske fortfarande kan ta den vägen nu?
Jo det blir nog så,men tror inte han får en ny chans i UFC ,den chansen e nog borta.
Citera
2023-10-11, 10:12
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:

Vad tror ni?

Han är färdig... Mil ifrån UFC-nivå
Citera
2023-10-11, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Han är färdig... Mil ifrån UFC-nivå
Hur bra är egentligen Anton,kollar man hans motståndares record innan UFC fighterna var det verkligen inget märkvärdigt motstånd.
Känns som cage Warriors är hans nivå som mest
Citera
2023-10-11, 11:05
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hur bra är egentligen Anton,kollar man hans motståndares record innan UFC fighterna var det verkligen inget märkvärdigt motstånd.
Känns som cage Warriors är hans nivå som mest

Ja han är en typisk svensk fighter med kryddat fight record
Citera
2023-10-12, 00:01
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Ja han är en typisk svensk fighter med kryddat fight record

Sen får man även ha i åtanke att hans gym har varit turbulent senaste åren så det har säkert påverkat hans träning rätt rejält. Sen är sparring partners också en grej, finns det nog med sparring partners i gbg i nivå nog för ufc?

Känns som det är allstars som gäller i sverige annars finns de helt ok camps runt om i europa typ ATT Zagreb (och cro cops gym i zagreb), paris där cyril kör, mikes gym amsterdam även om det är mest k1 stil, ufd gym düsseldorf, leons gym i uk. Men många kör ju allstars även från hela eu av en anledning antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in