Det känns alltid som en jävla cirkus innan något blir fastställt. Så nej, jag tror inte det. Däremot verkar det troligt enligt det senaste jag läst iallafall. Sen vet jag inte vad som hänt sen dess heller. Ska det vara i maj borde de väl bestämma sig snart.
Jag har hört direkt från väldigt säkra källor att det aldrig var fråga om någon gala i Danmark. Var tydligen en polsk sajt som hittade på storyn och så hängde några andra sajter på utan att ifrågasätta storyn. Man ska ju inte glömma att majoriteten av de som jobbar med MMA-sajter inte är riktiga journalister utan att de jobbar med clickbait.