2013-03-06, 00:21
Bannlyst
När man har lösenord sparade brukar det vara sparat som prickar. Kan jag på något sätt få reda på lösenordet som är sparat?
Har nämligen sparat lösenord för mitt google konto på datorn men kan inte logga in någon annan stans än just den datorn pgr av att jag inte kommer ihåg lösenordet.. Enda sättet att få nytt lösenord verkar dessutom vara att jag kontaktar administratören på min gamla skola eftersom det är den mailen jag behöver komma åt!
Citera
2013-03-06, 00:29
Medlem
Snöjs avatar
Du kan kolla Nyckelhanteraren. Program -> Verktygsprogram.
Citera
2013-03-06, 00:30
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softking
När man har lösenord sparade brukar det vara sparat som prickar. Kan jag på något sätt få reda på lösenordet som är sparat?
Har nämligen sparat lösenord för mitt google konto på datorn men kan inte logga in någon annan stans än just den datorn pgr av att jag inte kommer ihåg lösenordet.. Enda sättet att få nytt lösenord verkar dessutom vara att jag kontaktar administratören på min gamla skola eftersom det är den mailen jag behöver komma åt!
Om det gäller Firefox så kolla Inställningar->Säkerhet->Sparade Lösenord-> Visa lösenord. Så kan du få fram lösenordet. Finns säkert liknande i andra webbläsare också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in