2013-03-05, 20:32
Bannlyst
Man läser med jämna mellanrum här på FB att nationalister i framtiden kommer att få dra sig tillbaka till landsbyggden för att utkämpa partisankrig mot förttryckarregimen.
Varje gång jag besöker landsbygden ser jag thailänska flaggor vaja på var och varannan gård. Och Thai-svenska förhållanden verkar vara i tilltagande för varje besök.
Bedrar sig svenskar när de tror att landsbyggden i framtiden kommer att vara svensk? Kommer guerilla kamp från landsbyggden ens vara möjlig?
Vilka blir de långsiktiga konsekvenserna av vår spannmålsproduktion kommer att ligga i händerna på rasfrämlingar? Kommer vi se en egen distinkt etnisk grupp för landsbyggden?
Senast redigerad av Naethatare 2013-03-05 kl. 20:39.
Citera
2013-03-05, 22:11
Medlem
QMs avatar
Var har du sett det här? Har nog aldrig i mitt liv sett det, ser mest thai-pack i storstäderna... Men jag kanske bara är blind?
Senast redigerad av QM 2013-03-05 kl. 22:38.
Citera
2013-03-05, 22:30
Medlem
NirvanAs avatar
Bara idag såg jag 3st thai-svensk par, alla estetiskt fula och ohälsosamma vita män med halvskabbiga thailändskor... bedrövlig syn.
Citera
2013-03-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naethatare
Man läser med jämna mellanrum här på FB att nationalister i framtiden kommer att få dra sig tillbaka till landsbyggden för att utkämpa partisankrig mot förttryckarregimen.
Varje gång jag besöker landsbygden ser jag thailänska flaggor vaja på var och varannan gård. Och Thai-svenska förhållanden verkar vara i tilltagande för varje besök.
Bedrar sig svenskar när de tror att landsbyggden i framtiden kommer att vara svensk? Kommer guerilla kamp från landsbyggden ens vara möjlig?
Vilka blir de långsiktiga konsekvenserna av vår spannmålsproduktion kommer att ligga i händerna på rasfrämlingar? Kommer vi se en egen distinkt etnisk grupp för landsbyggden?
Partisankrig är inte ett alternativ. Vi ska och kommer att vinna makten i landet, och från dess institutioner driva ut de svenskfientliga extremisterna.
Citera
2013-03-05, 22:33
Medlem
Det är en intressant tanke som jag också har haft. Än så länge är kanske inte omfattningen avgörande men antalet importerade aisater och blandavkommor som föds är mycket stort. En halvthailändsk landsbygdsbefolkning kommer naturligtvis inte att vara allierade med nationalistiska svenskar i en eventuell framtida konflikt. Samtidigt har de inte mycket gemensamt med blattar och negrer i storstäderna.
Citera
2013-03-06, 03:44
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Partisankrig är inte ett alternativ. Vi ska och kommer att vinna makten i landet, och från dess institutioner driva ut de svenskfientliga extremisterna.

Inser du inte hur långt det redan har gått? Skall nationalister någonsin komma till en maktposition så måste de få en sinnessjukt stor procent av svenskarnas stöd inom den absolut närmaste framtiden vilket är närmast omöjligt när antalet främlingar och hybrider - samt alla de med känslomässiga band till dessa - ökar explosionsartat. Det börjar bli mer och mer klart att ställen såsom Island och Nya Zeeland blir de sista utposterna för den vita civilisationen. Svenskar är förmodligen det mest naiva och konformistiska folket i världen och de flesta av oss förtjänar att dö ut.

Bortsett från själva främlingsinvasionen så är nativiteten hos etniska svenskar åt helvete, den psykiska och fysiska ohälsan tilltagande och den allmänna mentaliteten är på varenda tänkbart plan åt helvete. Rapporterna om hur illa det börjar bli i hela landet duggar tätare och tätare. Det mest tragiska är egentligen att alla stackars värnlösa barn tvingas gå i samma skolor som vilddjur från tredje världen vilket både håller tillbaka deras utveckling och orsakar stort lidande.
Citera
2013-03-06, 08:51
Medlem
Det spelar ingen roll att mängder redan har rasblandat sig.

Den glöd som nu finns i vårat folk kommer inte att kunna släckas.

Fler och fler nordbor inser och känner i sitt bröst att kamp på liv och död för våran framtid är det enda alternativet.

Sion har fått dom flesta nordbor att inte se och känna till den storhet som finns i vårat folk.
Vi är det modigaste och dådkraftigaste folket genom alla tider.

Hur absurt det än kan låta för dom flesta så kommer vi att lyckas tack vare att det verkar vara omöjligt.
Senast redigerad av Torsken73 2013-03-06 kl. 09:13.
Citera
2013-03-06, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord88
Inser du inte hur långt det redan har gått? Skall nationalister någonsin komma till en maktposition så måste de få en sinnessjukt stor procent av svenskarnas stöd inom den absolut närmaste framtiden vilket är närmast omöjligt när antalet främlingar och hybrider - samt alla de med känslomässiga band till dessa - ökar explosionsartat. Det börjar bli mer och mer klart att ställen såsom Island och Nya Zeeland blir de sista utposterna för den vita civilisationen. Svenskar är förmodligen det mest naiva och konformistiska folket i världen och de flesta av oss förtjänar att dö ut.

Bortsett från själva främlingsinvasionen så är nativiteten hos etniska svenskar åt helvete, den psykiska och fysiska ohälsan tilltagande och den allmänna mentaliteten är på varenda tänkbart plan åt helvete. Rapporterna om hur illa det börjar bli i hela landet duggar tätare och tätare. Det mest tragiska är egentligen att alla stackars värnlösa barn tvingas gå i samma skolor som vilddjur från tredje världen vilket både håller tillbaka deras utveckling och orsakar stort lidande.
Vi kommer att vinna. Ha disciplin och tålamod. Vi ska avlossa musköterna koordinerat längs hela linjen när vi ser ögonvitorna på fienden, inte före dess. Och tro mig, den tiden är nu MYCKET mycket nära. Jag råder dig att ha hög beredskap att stå tillgänglig för militär och/eller milis-verksamhet inom 8 timmars varsel inför när saker och ting börjar rulla igång. Saker och ting kommer att hända mycket snabbt, och mycket plötsligt.
Citera
2013-03-06, 21:24
Medlem
Citat:
Vi kommer att vinna. Ha disciplin och tålamod. Vi ska avlossa musköterna koordinerat längs hela linjen när vi ser ögonvitorna på fienden, inte före dess. Och tro mig, den tiden är nu MYCKET mycket nära. Jag råder dig att ha hög beredskap att stå tillgänglig för militär och/eller milis-verksamhet inom 8 timmars varsel inför när saker och ting börjar rulla igång. Saker och ting kommer att hända mycket snabbt, och mycket plötsligt.

Väl talat. Hell seger!
Citera
2013-03-06, 21:53
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:

Gick ju i och för sig inte så bra senast, för 10 år sen, när Clabbe och hans polare i VAM skulle starta raskrig....
Citera
2013-03-07, 07:51
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bara idag såg jag 3st thai-svensk par, alla estetiskt fula och ohälsosamma vita män med halvskabbiga thailändskor... bedrövlig syn.
Vilken bedrövlig syn, när jag satt på bussen häromdagen och stirrade ut mot det sköna landskapet med tankarna på annat så stannade bussen och påklivandes kom en medelålders svensk man med 2st thaiblandade ungar. Det var den mest vidriga synen jag sett. Skakade på huvudet när jag fick ögonkontakt med mannen.
Citera
2013-03-07, 13:54
Medlem
Holowczyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naethatare
Detta är inget vi behöver oroa oss för.
Vid det eventuella gerillakriget kommer förbanden vara små och utspridda. Vi kommer snarare att få sätta vår tillit till redan utvalda personer runt om i landet som bidrar till förbandens försörjning. Att enskilda storbönder rasblandar ligger utanför vårt intresseområde då vi aldrig kommer sätta oss i en position där vi är beroende av dem och deras produkter.

Citat:
Bedrar sig svenskar när de tror att landsbyggden i framtiden kommer att vara svensk
Nej, vi bedrar oss redan nu. Det finns inget Sverige förutom det vi själva skapar.

Citat:
Kommer guerilla kamp från landsbyggden ens vara möjlig?
Ja, och där finns alla förutsättningar för att vi faktiskt kan vinna.

Citat:
Vilka blir de långsiktiga konsekvenserna av vår spannmålsproduktion kommer att ligga i händerna på rasfrämlingar?
Om vi bortser ifrån gerillakriget, så är all matproduktion i främmande händer ett hot. Ska vi ha någon som helst chans till överlevnad i framtiden så bör vi säkerställa den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in